نصرت جہاں نے روم والے بوائے فرینڈ یش داس گپتا کے ساتھ اپنے تعلقات پر مہر لگا دی۔ مشترکہ پرستار نے رومانٹک ویڈیو بنائی

37

ٹی ایم سی رکن اسمبلی اور اداکارہ نصرت جہاں گزشتہ کچھ دنوں سے مسلسل بحث میں ہیں۔ نصرت نے چند دن پہلے ہی ایک بچے کو جنم دیا اور اس کے بعد وہ دوبارہ سوشل میڈیا پر متحرک ہو گئی ہیں۔ دریں اثنا ، نصرت نے ایک ویڈیو شیئر کی ہے ، جس میں روم والے بوائے فرینڈ یش داس گپتا بھی ان کے ساتھ نظر آرہے ہیں۔

نام یش داس گپتا کے ساتھ منسلک کیا جا رہا ہے۔
در حقیقت ، نصرت کا نام ٹی ایم سی کے رکن پارلیمنٹ یش داس گپتا کے ساتھ اس کے شوہر نکھل جین سے علیحدگی کے بعد سے بہت زیادہ منسلک ہے۔ دریں اثنا ، نصرت نے اپنی انسٹا کہانی پر ایک مداح کی بنائی ہوئی ویڈیو شیئر کی ، جو تیزی سے وائرل ہو رہی ہے۔ ویڈیو میں نصرت اور یش کے درمیان رومانوی کیمسٹری دیکھی جا سکتی ہے۔

یشارت مبارک ہو …
یاد دلائیں کہ شائقین نصرت کے بیٹے کے والد کے بارے میں پوچھ رہے ہیں ، اس کے ساتھ ساتھ وہ بچے کی ایک جھلک کے لیے بھی بے چین ہیں۔ ایسی صورتحال میں ، ویڈیو شیئر کرتے ہوئے ، ایک مداح نے کیپشن میں لکھا ، ‘یشران کو یشان کی پیدائش پر مبارکباد۔ ہمیں ابھی تک اپنے بچے جان کی ایک جھلک نہیں دیکھنی ہے ، لہذا میں نے یہ مختصر ویڈیو پیغام آپ دونوں کے لیے بنایا ہے۔ یشان کو نصرت کے چاہنے والوں کی طرف سے بہت ساری محبتیں۔

تعلقات پر مہر
یہ بات قابل غور ہے کہ یاشرت (یش داس گپتا اور نصرت) کو فین کی پوسٹ میں لکھا گیا ہے ، چنانچہ جب نصرت نے یہ ویڈیو شیئر کی تو شائقین کافی پرجوش ہو گئے۔ شائقین کا خیال ہے کہ نصرت نے یش کے ساتھ اپنے تعلقات پر مہر لگا دی ہے۔ یاد رہے کہ نصرت کے بیٹے کی خوشخبری خود یش داس گپتا نے بھی شیئر کی تھی۔

نصرت نکھل سے الگ ہو گئی۔
بتادیں کہ جون 2021 میں نصرت اور نکھل جین کی علیحدگی کی خبریں منظر عام پر آئیں۔ ساتھ ہی اس پر خاموشی توڑتے ہوئے نصرت نے نکھل کے ساتھ اپنی شادی کو غیر قانونی قرار دیا تھا ، نکھل کے ساتھ یہ بھی کہا تھا کہ دونوں 2020 سے الگ الگ رہ رہے ہیں۔