نصرت بھرچہ کی فلم ’’ چھوری ‘‘ کا پہلا موشن پوسٹر دیکھنے کے بعد شائقین حیران رہ گئے ، جانیے فلم کب اور کہاں ریلیز ہوگی

32

نشرت بھروچا نے اپنی آنے والی ہارر فلم ‘چھوری’ کی پہلی موشن پوسٹ شیئر کر کے شائقین کو دنگ کر دیا ہم آپ کو بتاتے ہیں کہ یہ پہلا موقع ہے کہ نصرت کسی فلم میں بھوت بن کر ڈرانے والی ہیں۔ فلم کا موشن پوسٹر جو اس نے انسٹاگرام پر شیئر کیا ہے وہ انتہائی خوفناک ہے۔

دہشت کا نیا چہرہ ہمیں ڈرانے کے لیے آ رہا ہے۔

‘چھوری’ کا موشن پوسٹر جاری کرتے ہوئے ، ‘سونو کے ٹیٹو کی سویٹی’ اداکارہ نے کیپشن میں لکھا – دہشت گردی کا نیا چہرہ ہمیں ڈرانے کے لیے آرہا ہے! چوری آن پرائم۔ یہ نومبر صرف پرائم پر۔ نصرت کی اوالا ایمیزون پرائم ویڈیو نے فلم کا موشن پوسٹر شیئر کیا ہے۔

کچھ ہے موشن پوسٹر۔

‘چھوری’ کے موشن پوسٹر میں ایک چڑیل کو دکھایا گیا ہے کہ اس کا سر اور آدھا چہرہ سرخ دوپٹے سے ڈھکا ہوا ہے۔ اس کا آدھا چہرہ کافی خوفناک دکھایا گیا تھا۔ چودیل کو دیکھ کر لگتا ہے کہ وہ حاملہ ہے۔ اسی دوران موشن پوسٹر میں بچوں کے ہنسنے کی آواز اور کچھ خوفناک چیخیں سنائی دیتی ہیں۔ طوفان کے درمیان چھت پر بیٹھی یہ ڈائن واقعی خوفناک لگ رہی ہے۔

سپر ہٹ مراٹھی فلم لپچاپی کا ہندی ریمیک۔

ہارر فلم ‘چھوری’ سپر ہٹ مراٹھی فلم ‘لپچاپی’ کا ہندی ریمیک ہے۔ فلم کی ہدایات وشال فریا دے رہے ہیں۔ فلم کو بھوشن کمار ، کرشنن کمار ، وکرم ملہوترا ، جیک ڈیوس اور شیکھا شرما نے پروڈیوس کیا ہے۔ ساتھ ہی فلم میں نصرت کے ساتھ میتا وششت ، راجیش جیس ، سوربھ گوئل اور یانیہ بھردواج بھی مرکزی کردار میں نظر آئیں گے۔

نصرت کی مزید آنے والی فلمیں۔

‘چھوری’ کے علاوہ نصرت جلد ہی اکشے کمار اور جیکولین فرنانڈیز کی فلم ‘رام سیتو’ میں نظر آئیں گی۔ نصرت آنے والی کامیڈی فلم ‘جنہت میں جاڑی’ میں کنڈوم سیلز ایگزیکٹو کا کردار ادا کرتی نظر آئیں گی۔