نشانت نے پوچھا ، اگر آپ کو شادی سے پہلے علامت مل جاتی تو کیا آپ ڈیٹ کرتے؟ نیہا بھاسین نے کہا – میں یہ کھا لیتی۔

18
بگ باس او ٹی ٹی گرینڈ فائنل کے قریب ہے اور مقابلہ کرنے والوں کے درمیان قربت بھی بڑھ گئی ہے۔ یہ بات مشہور ہے کہ شمیتا شیٹی اور راکیش باپٹ ایک دوسرے کو پسند کرتے ہیں۔ اب نیہا بھسین نے بھی اعتراف کر لیا ہے کہ اگر پرتیک سہج پال شادی سے پہلے اس سے ملتے تو وہ اس سے ڈیٹنگ کرتی۔ منگل کی قسط میں ، نیہا نے پرتیک کے لیے اپنے جذبات کا اظہار کیا۔ ساتھ ہی پرتیک نے یہ بھی کہا کہ وہ اس سے ڈیٹنگ کرے گا۔

نشان نے سوال پوچھا۔

بگ باس کے مقابلوں کے گھر والے اس سے ملنے آئے۔ پرتیک سہج پال کی بہن نے انہیں اور نیہا بھاسن کو دور رہنے کا مشورہ دیا تھا۔ خاندان کو چھوڑنے کے بعد ، کوریوگرافر نشانت بھٹ نے نیہا اور پرتیک سے ایک دوسرے کے بارے میں اپنے جذبات کے بارے میں پوچھا۔ اس نے پوچھا کہ جب وہ اکیلے تھے تو ان سے ملاقات ہوئی تھی ، وہ کیا ڈیٹنگ کر رہے ہوں گے؟

بگ باس او ٹی ٹی گرینڈ فائنل: سفر کے آخری مرحلے میں ‘بگ باس او ٹی ٹی’ ، جانیں کہ گرینڈ فائنل کو کب اور کہاں دیکھنا ہے؟

نیہا نے کہا – ہاں ، وہ ڈیٹ کرتی ہے۔

نیہا نے نشانت کو جواب دیا ، میں یہ کھا لیتا۔ پرتیک نے پوچھا ، اس کا کیا مطلب ہے؟ اس پر نیہا نے جواب دیا ، پھر میں اسے ڈیٹ کروں گا۔ پرتیک نے فورا اس سوال کا جواب نہیں دیا اور اٹھ کر چلی گئی۔ تاہم وہ واپس آیا اور نشانت سے کہا ، ہاں میں بھی ڈیٹنگ کروں گا۔

بہن نے دور رہنے کا مشورہ دیا۔

ان کی بہن پریرنا بگ باس او ٹی ٹی ہاؤس میں پرتیک سے ملنے آئی تھیں۔ اس نے پرتیک سے پوچھا تھا ، کیا آپ اور نیہا دوست ہیں ، ہیں نا؟ ہر چیز کے بیچ میں تھوڑی سی پتلی لکیر ہوتی ہے۔ پرتیک نے جواب دیا تھا ، بس دوستی ہے یار۔ اس پر پریرنا نے کہا تھا ، ہر چیز کی ایک حد ہوتی ہے۔ کوئی بھی کسی کا دوست نہیں ہوتا۔