جمعرات, 6, اکتوبر, 2022
ہومبریکنگ نیوزنتیش کمار کے وزیر اعظم بننے کے عزائم کے لیے ایک غریب...

نتیش کمار کے وزیر اعظم بننے کے عزائم کے لیے ایک غریب ریاست کتنی قیمت ادا کرے گی؟

پٹنہ۔ بہار کے سابق نائب وزیر اعلی سشیل کمار مودی نے ایک بار پھر مہاگٹھ بندھن حکومت اور لالو خاندان کو نشانہ بنایا ہے۔ نتیش کمار کی قیادت والی مہاگٹھ بندھن حکومت پر حملہ کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ بہار میں اب صرف عوامی نمائندے اور قابل افسر ہی نہیں بلکہ لالو پرساد کے داماد اور آر جے ڈی کارکن حکومت چلائیں گے۔ سی ایم نتیش پر سوالیہ نشان لگاتے ہوئے انہوں نے کہا کہ ایک غریب ریاست ایک شخص کے وزیر اعظم بننے کی خواہش کی کتنی قیمت ادا کرے گی؟ گڈ گورننس کا کیا ہوگا
انہوں نے کہا کہ نتیش کمار چارہ گھوٹالے کے لوگوں کے سامنے اتنے غریب اور کمزور ہو چکے ہیں کہ وہ سرکاری کام میں بے جا مداخلت نہیں روک پائیں گے۔ سشیل مودی نے کہا کہ جنگلات اور ماحولیات کے وزیر تیج پرتاپ یادو کی صدارت میں آلودگی کنٹرول بورڈ کی پہلی جائزہ میٹنگ میں لالو پرساد کے داماد شیلیش کمار نہ صرف موجود تھے بلکہ اسے چلا رہے تھے۔
انہوں نے کہا کہ جب آر جے ڈی کے چھوٹے شہزادے تیجسوی پرساد یادو سڑک کی تعمیر اور محکمہ صحت کا جائزہ لے رہے تھے تو پارٹی کارکن سنجے یادو ان کے بالکل پاس موجود تھے۔ انہوں نے سوال کیا کہ کیا نتیش کمار نے وزیر کے رشتہ داروں، پارٹی کارکنوں اور پرائیویٹ سکریٹریوں کو سرکاری میٹنگوں میں شرکت کا حکم جاری کیا ہے؟ اگر نہیں تو متعلقہ حکام کے خلاف کارروائی کیوں نہیں کی گئی۔
انہوں نے کہا کہ اب حکومت ان کی ہے جنہوں نے افسران کو چپل مار کر سیدھا کرنے کی دھمکیاں دی ہیں۔ سرکاری معاملات میں لالو خاندان کی مداخلت کو روکنا کسی بھی آئی اے ایس افسر کے لیے مذاق نہیں ہے۔ مودی نے سوال اٹھایا کہ یہ غریب ریاست ایک شخص کے وزیر اعظم بننے کے عزائم کی کتنی قیمت ادا کرے گی؟ گڈ گورننس کا کیا ہوگا؟

توحید عالم فیضی
توحید عالم فیضیhttps://www.nawaemillat.com
روزنامہ ’نوائے ملت‘ اپنے تمام قارئین کو اس بات کی دعوت دیتا ہے کہ وہ خود بھی مختلف مسائل پر اپنی رائے کا کھل کر اظہار کریں اور اس کے لیے ہر تحریر پر تبصرے کی سہولت فراہم کی گئی ہے۔ جو بھی ویب سائٹ پر لکھنے کا متمنی ہو، وہ روزنامہ ’نوائے ملت‘ کا مستقل رکن بن سکتے ہیں اور اپنی نگارشات شامل کرسکتے ہیں۔
کیا آپ اسے بھی پڑھنا پسند کریں گے!

جواب چھوڑ دیں

براہ مہربانی اپنی رائے درج کریں!
اپنا نام یہاں درج کریں

- Advertisment -spot_img
- Advertisment -
- Advertisment -

مقبول خبریں

حالیہ تبصرے