میٹ گالا: میڈونا کی بیٹی کی بولڈ لک وائرل ، ہاتھ اٹھائے بغیر بغلیں مونڈ دیں

20
میٹ گالا 2021 میں مشہور شخصیات کی شکلیں زیر بحث ہیں۔ دریں اثنا ، میڈونا کی بیٹی لورڈیس لیون نے خوبصورتی کے تمام جعلی اصولوں کو توڑ دیا اور ایک مثبت پیغام دیا۔ لورڈس بغیر قمیض کے زیر جامہ ریڈ کارپٹ پر پہنچے۔ اس نے بغیر کسی ہچکچاہٹ کے ہاتھ اٹھا کر پوز دیا۔ میٹ گالا ڈیبیو کے دوران لورڈس خوبصورت لگ رہی تھی۔ اس نے گلابی گاؤن کے ساتھ اپنے لمبے بال کھلے رکھے تھے۔ لورڈس کی تصاویر سوشل میڈیا پر وائرل ہیں۔

میڈونا کی بیٹی کی شکل کے بارے میں بحث۔

معروف گلوکارہ میڈونا کی بیٹی لارڈز لارینٹ نے پہلی بار میٹ گالا 2021 میں شرکت کی اور وہ سرخیوں میں ہیں۔ میٹ گالا کے ریڈ کارپٹ پر انٹرٹینمنٹ انڈسٹری کے لوگ نمایاں لباس میں نظر آرہے ہیں۔ اس بار کم کارداشیئن سمیت کئی مشہور شخصیات کی شکلیں وائرل ہوئیں۔ اس کے ساتھ ہی میڈونا کی بیٹی کی تصاویر ہر جگہ زیر بحث ہیں۔

لارڈز نے مثبت پیغام دیا۔

24 سالہ نوجوان پہلی بار میٹ گالا پہنچا تھا۔ اس نے امریکہ تھیم پر گرم گلابی لباس پہنا تھا۔ جبکہ لورڈس حیرت انگیز طور پر خوبصورت لگ رہی تھی ، اس نے تصاویر دیتے ہوئے اپنے جسم کے بال دکھانے میں کوئی ہچکچاہٹ محسوس نہیں کی۔ اس کا روپ خواتین پر مسلط کردہ جبری خوبصورتی کے اصولوں کے خلاف ایک پیغام تھا۔ لورڈس کو لولا کے نام سے بھی جانا جاتا ہے اور وہ اپنی ماں میڈونا کی طرح فیشن میں بھی تجربات کرتی رہتی ہیں۔

پریانکا چوپڑا کو میٹ گالا میں یاد آیا۔

ہندوستانیوں نے میٹ گالا 2021 میں پریانکا چوپڑا کو یاد کیا۔ اس بار سدھا ریڈی واحد بھارتی تھیں جنہوں نے میٹ گالا میں شرکت کی۔ ہالی ووڈ کے مشہور شخصیات میں کم کارداشیئن کا روپ سب سے زیادہ زیر بحث ہے۔ ملائکہ اروڑا اور کرینہ کپور نے بھی انسٹاگرام سٹوری پر اپنی تصاویر شیئر کیں۔ ان کے کئی میمز سوشل میڈیا پر وائرل ہیں۔

کرینہ کپور اور ملائکہ اروڑا کم کارداشیئن کی شکل دیکھ کر حیران رہ گئیں ، پوچھا – کیا ہو رہا ہے؟

متعلقہ خبریں۔