میٹرک اور انٹر امتحانات کے لئے بہار بورڈ کی تیاری

42

بہار بورڈ نے کورونا کو دھیان میں رکھتے ہوئے انٹر اور میٹرک کے امتحانات کی تیاریوں کا آغاز کردیا ہے۔ اگر جسمانی درجہ حرارت زیادہ ہو اور سردی زیادہ ہو تو بورڈ کو علیحدہ کلاس میں امتحان دینا ہوگا۔ بورڈ کورونہ انفیکشن سے بچنے کے لئے انٹر اور میٹرک کے سالانہ امتحان 2021 میں احتیاط لے گا۔ اس طرح کے بورڈ کے معائنہ کاروں کو نشان زد کیا جائے گا ، جن کا سردی یا جسمانی درجہ حرارت زیادہ ہوگا۔ تمام امتحانی مراکز میں ایک علیحدہ کمرہ ہوگا۔

 

معلوم ہو گا کہ طلباء کو کورونہ انفیکشن سے بچنے کے لئے ایڈمٹ کارڈ میں ہدایات دی جائیں گی۔ اس میں طلبہ سے کہا جائے گا کہ وہ کورونا سے بچنے کے لئے احتیاطی تدابیر اختیار کریں۔ ماسک لے کر امتحانی مرکز آنا اور ہینڈ سینیٹائزر لانا لازمی ہوگا۔ بورڈ کے مطابق ، ہر طالب علم کو تمام امتحانی مراکز میں تھرمو اسکریننگ کے ساتھ دکھایا جائے گا۔ تب ہی طلباء کو داخلہ مل سکے گا۔

 

طلبا فاصلہ پر بیٹھیں گے

اسکریننگ میں ، جن طلبا کے جسمانی درجہ حرارت میں اضافہ کیا جائے گا انہیں دو سے تین میٹر کے فاصلے پر ایک الگ کلاس روم میں بٹھایا جائے گا۔ ضلع پٹنہ کے بارے میں بات کی جائے تو یہاں انٹر اور میٹرک کے امتحانات سمیت 158 امتحانی مراکز ہوں گے۔ ان تمام مراکز کوویڈ 19 کے پیش نظر ایک علیحدہ کلاس ہوگی۔ پٹنہ ڈسٹرکٹ ایجوکیشن آفس کے مطابق ، ہر سنٹر اسے کورونا سے بچانے کے لئے مکمل انتظامات کرے گا۔