جمعرات, 6, اکتوبر, 2022
ہوماعلان واشتہاراتمنظورکردہ تجویز(1)

منظورکردہ تجویز(1)

منظورکردہ تجاویز
بموقع اجلاس مجلس عمومی رابطہ مدارس اسلامیہ عربیہ بہار
شاخ:- کل ہند رابطہ مدارس اسلامیہ عربیہ دارالعلوم دیوبند
مہمان خصوصی: حضرت مولاناشوکت علی صاحب قاسمی،بستوی،دامت برکاتہم ناظم عمومی کل ہند رابطہ مدارس اسلامیہ عربیہ
زیرصدارت:جناب مولانامرغوب الرحمن صاحب قاسمی دامت برکاتہم ،صدررابطہ مدارس اسلامیہ عربیہ بہار
منعقدہ:مورخہ 19؍ربیع الثانی1443ھ مطابق 25؍نومبر2021 ،بروز جمعرات
بمقام:جامعہ مدنیہ سبل پورپٹنہ

(1)مدارس اسلامیہ کے مابین ربط واتحاد پر تجویز
مقصد اورنصب العین کے اتحاد کی وجہ سے دارالعلوم دیوبند اور اس کے منہاج پر کام کرنے والے تمام مدارس اسلامیہ عربیہ کے مابین فطری طور پر ربط پہلے سے موجود ہے ، مگر آئے دن اسلام مخالف سرگرمیاں جس تیزی سے بڑھ رہی ہیں، رابطہ مدارس اسلامیہ عربیہ بہارکا یہ اجلاس ضروری محسوس کرتاہے کہ تمام مدارس اسلامیہ کے مابین روابط مزیدمستحکم اور مربوط ہوں، اس کے لئے درج ذیل چیزوں کی طرف توجہ دی جائے ۔
(الف) جو مدارس پہلے سے دارالعلوم دیوبند سے مربوط ہیں وہ اپنے ضلع میں موجود رابطہ مدارس اسلامیہ عربیہ سے روابط کو مستحکم اور مضبوط بنائیں۔
(ب) جو مدارس اب تک مربوط نہیں ہوسکے ہیں اور وہ دارالعلوم دیوبند کی فکر سے ہم آہنگ ہیں، رابطہ مدارس اسلامیہ عربیہ بہارکی ضلعی شاخوں کے ذمہ داران(صدورونظمائے اعلیٰ )سے مل کر اپنے مدرسہ کو مربوط کرنے کی کوشش کریں، تاکہ منتشر اور بکھرے ہوئے مدارس کو ایک ساتھ ملاکر مزید قابل انتفاع بنایا جاسکے۔
(د) رابطہ مدارس اسلامیہ عربیہ بہارکی ضلعی شاخوں کے ذمہ داران سے بھی گذارش کی جاتی ہے کہ ہرچھوٹے،بڑے مدرسے کو اپنے ساتھ شامل کرنے کی کوشش کریں،داخلی،خارجی،تعلیمی یاکسی بھی اعتبارسے بحرانی کا شکارہے تو اس کو دورکرنے کی کوشش کی جائے یہ سمجھ کر کہ یہ بھی آپ کاہی ادارہ ہے۔

روزنامہ نوائے ملت
روزنامہ نوائے ملتhttps://www.nawaemillat.com
روزنامہ ’نوائے ملت‘ اپنے تمام قارئین کو اس بات کی دعوت دیتا ہے کہ وہ خود بھی مختلف مسائل پر اپنی رائے کا کھل کر اظہار کریں اور اس کے لیے ہر تحریر پر تبصرے کی سہولت فراہم کی گئی ہے۔ جو بھی ویب سائٹ پر لکھنے کا متمنی ہو، وہ روزنامہ ’نوائے ملت‘ کا مستقل رکن بن سکتے ہیں اور اپنی نگارشات شامل کرسکتے ہیں۔
کیا آپ اسے بھی پڑھنا پسند کریں گے!

جواب چھوڑ دیں

براہ مہربانی اپنی رائے درج کریں!
اپنا نام یہاں درج کریں

- Advertisment -spot_img
- Advertisment -
- Advertisment -

مقبول خبریں

حالیہ تبصرے