مندر کے نام پر زمین حاصل کرنے کے لیے وزیر کو درخواست

27

بھگوان پور۔ ادھورا اور بھگوان پور بلاک کے درجنوں عقیدت مندوں نے جنگلات اور ماحولیات کے وزیر نیرج کمار ببلو اور وزیر اقلیتی بہبود کو 12 اعشاریہ غیر آباد بہار حکومت کی 2 ایکڑ زمین لوہدی دھرتی ماتا مندر کے نام پر حاصل کرنے کے لیے درخواست دی ہے۔ عقیدت مند کشور پال نے بتایا کہ وزیر نے مندر سے متعلق زمین کی تفصیلات مانگی ہیں۔ اس کے بعد مقامی ایم ایل اے کم وزیر کو تفصیلات کے ساتھ ایک درخواست دی گئی۔

تیز ہوا چلنے پر دھان کے پودے گر سکتے ہیں۔

بھگوان پور۔ بلاک ہیڈ کوارٹر سمیت مختلف پنچایتوں میں منگل کی رات سے وقفے وقفے سے بارش ہو رہی ہے۔ ہوا بھی تیز چل رہی ہے ، جس کی وجہ سے موسم بدل گیا ہے۔ تاہم سڑکوں کی حالت پھسل گئی ہے۔ کسانوں کا کہنا ہے کہ اگر ہوا کی رفتار بہت زیادہ ہو تو دھان کے پودے کھیت میں گر سکتے ہیں۔ بارش کی وجہ سے دھان کی فصل بیماریوں سے پاک ہوگی۔

کسان صبح سویرے یوریا کے لیے پہنچ رہے ہیں۔

بھگوان پور۔ بلاک ہیڈ کوارٹر مارکیٹ میں یوریا کے لیے کسانوں کی نقل و حرکت بڑھ گئی ہے۔ دکانوں میں یوریا کی آمد کی اطلاع ملتے ہی کسان صبح سویرے دکانوں کے گرد گھوم رہے ہیں۔ تاہم ، کسان ، جو بدھ کو پیش ہوئے ، کہتے ہیں کہ اب انہیں کم یوریا کی ضرورت ہے۔ ایک یا دو بیگ کھاد لے جانے کے بعد ، ضرورت پوری ہو جائے گی۔

سروس پلس سسٹم خراب ، کام میں خلل۔

بھگوان پور۔ بلاک آفس احاطے میں واقع آر ٹی پی ایس کا سروس پلس سسٹم ایک مہینے سے خراب ہے ، جس کی وجہ سے لوگوں کی ذات ، رہائش ، آمدنی کے سرٹیفکیٹ نہیں بنائے جا رہے ہیں۔ سی او ونود کمار سنگھ نے بتایا کہ یہ نظام پٹنہ سے شروع ہوتا ہے۔ آر ٹی پی ایس کاؤنٹر کے اہلکار بھی نظام کی خرابی کی وجہ سے مسائل کا شکار ہیں۔ یہ معلومات محکمہ کو دی گئی ہیں۔ کم از کم 10-15 دن کے بعد آپریشنل ہونے کی توقع ہے۔

این سی سی کیڈٹس میں یکساں کپڑے تقسیم

بھگوان پور۔ بلاک ہیڈ کوارٹر میں راجارشی شریواہن ڈگری کالج کے پرنسپل ڈاکٹر رامنومی تیواری اور این سی سی آفیسر پروفیسر این سی سی کیڈٹ کا پروگرام شیام کشور سنگھ کی نگرانی میں منعقد کیا گیا۔ پروگرام میں ساسارام ​​کے کمانڈنٹ کرنل ایس کے چودھری اور صوبیدار منوج کمار بھی موجود تھے۔ اس دوران یونیفارم کے تین میٹر کپڑے تمام این سی سی کیڈٹس میں تقسیم کیے گئے۔

برخاستگی کے مقدمات 30 دن میں انجام دیں۔

بھگوان پور۔ بدھ کو سرکل آفیسر ونود کمار سنگھ نے تمام ریونیو ملازمین کے ساتھ بلاک ہیڈ کوارٹر میں واقع سرکل آفس میں ایک جائزہ میٹنگ کی ، جس میں تمام ریونیو ملازمین کو ہدایت کی گئی تھی کہ وہ 30 دن کے اندر دائر کردہ مسترد ہونے کے معاملے پر عملدرآمد کریں۔

بی ڈی او نے سیکٹر حکام کے ساتھ میٹنگ کی۔

بھگوان پور۔ بدھ کو بلاک آفس میں بی ڈی او چندر بھوشن کمار نے پنچایت انتخابات کے حوالے سے سیکٹر عہدیداروں کے ساتھ میٹنگ کی ، جس میں ان کے متعلقہ علاقوں کے پولنگ اسٹیشنوں پر بنیادی سہولیات کا جائزہ لینے سمیت کئی نکات پر تبادلہ خیال کیا گیا۔ میٹنگ میں ایگریکلچر آفیسر ، پروگرام آفیسر ، ہائی سکول اور مڈل سکول کے ہیڈ ماسٹر موجود تھے۔