مرکزی وزیر اشونی چوبی نے بڑھتے ہوئے جرم کے بارے میں تشویش کا اظہار کرتے ہوئے کہا – ہر صورتحال میں مجرموں کو سختی کریں

35

مرکزی وزیر مملکت برائے صحت و خاندانی بہبود اور مقامی رکن پارلیمنٹ اشونی کمار چوبے نے ضلع بکسر میں تیزی سے گرتے ہوئے امن و امان پر تشویش کا اظہار کیا ہے۔ انہوں نے ایس پی سے بات کی ہے اور مجرموں کے خلاف سخت اقدامات کرنے کی ہدایت کی ہے۔ انہوں نے کہا کہ بخار میں مجرمانہ واقعات میں تیزی سے اضافہ ہوا ہے۔ لوگ اس سے بہت خوفزدہ ہوگئے ہیں۔

مرکزی وزیر صحت اشوینی چوبی نے کہا کہ مجرموں کے خلاف سخت کارروائی کرنے کی ضرورت ہے۔ ان دنوں مجرمانہ واقعات میں اضافہ ہوا ہے۔ یہ تشویش کی بات ہے۔ مرکزی وزیر نے کرہانسی پنچایت کے سابق سربراہ دھرم کمار سنگھ عرف مننا سنگھ کے بیٹے دگ وجے سنگھ (35 سال) کے قتل پر گہرے رنج و غم کا اظہار کیا۔ پولیس سپرنٹنڈنٹ کو ہدایت کی گئی ہے کہ جلد سے جلد ملزمان کے خلاف کارروائی کی جائے۔ انہوں نے متاثرہ افراد کے لواحقین سے گہرے تعزیت کا اظہار کیا ہے۔

بہار میں روزانہ قتل عام ہو رہے ہیں ، جنگل راج کے مہاراجہ خاموش کیوں ہیں؟
قائد حزب اختلاف تیجشوی پرساد یادو نے ایک بار پھر بہار کی نتیش کمار حکومت پر حملہ کیا ہے۔ منگل کے روز ، تیجشی نے ٹویٹ کرتے ہوئے ، اس قابل احترام وزیر اعظم نریندر مودی جی سے پوچھتے ہوئے کہا ، شاید آپ انتخابی جلسوں میں کچھ دن پہلے ہی اس جنگل راج کا تصور کرتے تھے۔ بہار میں قانون کا نظام ختم ہوا ، مجرم قائم ہوگئے۔ روزانہ سیکڑوں افراد ہلاک ہورہے ہیں۔ لیکن جنگل راج کا مہاراجہ خاموش ہے۔ کیوں؟