محکمہ ڈاک کی فرنچائز لے کر بھی آپ لاکھوں کما سکتے ہیں

59

پوسٹ آفس فرنچائز: کورونا کے دور میں لاک ڈاؤن کے اثر کی وجہ سے ، اگر کسی کی ملازمت ختم ہونے یا کسی کی تنخواہ میں کمی کی وجہ سے اگر گھر کا بجٹ پریشان ہوجاتا ہے ، تو یہ لوگوں کے لئے ایک بہت بڑا حل ہے۔ یہ ہے کہ کورونا کی وبا سے متاثرہ لوگ محکمہ ڈاک کی فرنچائزز لے کر اپنی زندگی میں اضافہ کرسکتے ہیں یا وہ اپنے کنبے کی دیکھ بھال کرسکتے ہیں۔

فرنچائز کی قسمیں

 

ہر شہر میں ڈاک کی خدمات کے قیام کے مقصد کے لئے ، محکمہ ڈاک کی طرف سے دو طرح کی فرنچائز دی جاتی ہیں ، جن میں سے ایک کاؤنٹر سروس سے منسلک ہوتی ہے اور دوسری پوسٹل ایجنسی کے ساتھ۔ ان دونوں قسم کی فرنچائزز لینے کے لئے محکمہ پوسٹس کے ذریعہ مختلف اصول اور قابلیت کا مشورہ کیا گیا ہے۔

 

ڈاک محکمہ فرنچائز آؤٹ لیٹ

 

کاؤنٹر سروس سے متعلق فرنچائزز صرف انہی جگہوں کے لئے پیش کی جاتی ہیں جہاں بھارتی محکمہ ڈاک کے ذریعہ ڈاکخانے نہیں کھولے جاسکتے ہیں۔ در حقیقت ، ہندوستان میں بہت سارے شہر اور علاقے ایسے ہیں جہاں ڈاک خانہ نہیں ہے اور ان علاقوں میں فرنچائز کے ذریعہ ڈاکخانے کا آؤٹ لیٹ کھولنے کا منصوبہ ہندوستانی محکمہ پوسٹل نے تیار کیا ہے ، تاکہ ان علاقوں میں ڈاک محکمہ کی کاؤنٹر سروس کھول کر ، لوگ پوسٹ آفس کی سہولیات بھی حاصل کرسکتے ہیں۔

 

آؤٹ لیٹ فرنچائز کی خصوصیات

 

محکمہ ڈاک کے تحت پیش کی جانے والی فرنچائزز میں صرف انسداد خدمات فراہم کی جاتی ہیں ، جبکہ تقسیم اور ترسیل کی ذمہ داری محکمہ ڈاک کے ذریعہ جاری رہے گی۔

 

اس فرنچائز کے ماڈل کو صرف شہر کے تیز رفتار ترقی پذیر علاقوں جیسے میٹرو اور آس پاس کے شہروں میں ہی لاگو کیا جائے گا۔

 

ان لوگوں کے لئے جو فرنچائز کھولیں گے ، ان کے حق رائے دہی کے کاموں کا جائزہ محکمہ ڈاک کے ذریعہ سال میں دو بار لیا جائے گا۔ اس کا پہلا جائزہ فرنچائز کھولنے کے 6 ماہ بعد ہوگا اور دوسرا جائزہ آئندہ چھ ماہ کی تکمیل کے بعد لیا جائے گا۔ حتمی جائزہ میں ، اگر فرنچائز کا کام درست پایا گیا تو ، اس فرنچائز کی مدت میں توسیع کی جائے گی۔

 

آؤٹ لیٹ فرنچائز کے تحت آپ کی کمائی کمیشن پر مبنی ہوگی۔ یعنی ، آپ جو سامان آپ بیچتے ہیں اسے بیچنے کے لئے آپ نے جو کمیشن مرتب کیا ہے وہ آپ کو دیا جائے گا اور یہ کمیشن آپ کی آمدنی ہوگی۔

 

آپ کون سی چیزیں بیچ سکتے ہیں؟

 

ڈاک ٹکٹ اور اسٹیشنری سامان

 

ای گورننس منصوبہ

 

رجسٹرڈ آرٹیکل

 

اسپیڈ پوسٹ آرٹیکل

 

بل ، ٹیکس جمع کرنے کا کام

 

ادائیگی کی خدمات کاروبار

 

پوسٹل لائف انشورنس کاروبار

 

فرنچائز لینے میں کتنا خرچ آئے گا؟

 

اس فرنچائز کے ل You آپ کو 1 سے 2 لاکھ خرچ کرنے پڑسکتے ہیں۔ نیز ، جن لوگوں کو فرنچائزز دینے کے لئے محکمہ ڈاک کا انتخاب کریں گے ، انہیں سیکیورٹی ڈپازٹ بھی جمع کروانا ہوگا۔ قواعد کے مطابق محکمہ ڈاک نے کم سے کم سیکیورٹی ڈپازٹ رقم پانچ ہزار روپے مقرر کی ہے۔

 

کون درخواست دے سکتا ہے؟

 

محکمہ ڈاک کے قوانین کے مطابق ، اس حق رائے دہی کو لینے کے خواہشمند افراد کی کم از کم عمر 18 سال مقرر کی گئی ہے ، جبکہ زیادہ سے زیادہ عمر کی کوئی حد نہیں ہے۔

 

کم از کم آٹھویں جماعت تک تعلیم حاصل کرنے والے ہی فرنچائز لینے کے اہل ہیں۔

 

کوئی بھی شخص ایسی فرنچائز لینے کے لئے درخواست دینے کا اہل ہے۔ یعنی ، اگر کوئی فرد کسی قسم کا کاروبار کرتا ہے تو ، وہ اب بھی حق رائے دہی لینے کے اہل ہیں۔ تاہم ، یہ فرنچائزز شہری ، دیہی اور نئی آنے والی شہری بستیوں میں دی جائیں گی۔

 

اگر کسی بھی تنظیم جیسے کالج ، پولی ٹیکنک انسٹی ٹیوٹ ، یونیورسٹیاں ، پروفیشنل کالج بھی پوسٹ آفس فرنچائز لینے کے لئے درخواست دے سکتے ہیں۔

 

اگر آپ کے خاندان کا کوئی ممبر آپ کے علاقے کے محکمہ ڈاک کے ڈویژن میں کام کرتا ہے تو آپ اس علاقے کا حق رائے دہی لینے کے لئے درخواست نہیں دے پائیں گے۔

 

اگر کوئی فرد اس حق رائے دہی کے لئے درخواست دیتا ہے تو ، حق رائے دہی لینے کے ل that اس شخص کے ساتھ معاہدہ کیا جائے گا۔ دوسری طرف ، اگر کوئی تنظیم حق رائے دہی لینے کے لئے درخواست دیتی ہے ، تو یہ معاہدہ اس تنظیم کے سربراہ کے ساتھ کیا جائے گا۔

 

کس طرح درخواست دیں؟

 

محکمہ ڈاک کی فرنچائز لینے کے ل you ، آپ کو آف لائن وضع کے ذریعہ درخواست دینی ہوگی اور ایک فارم پُر کرنا ہوگا اور وہ فارم جمع کرانا ہوگا۔

 

فارم کہاں سے حاصل کریں؟

 

آپ کو محکمہ ڈاک کی سرکاری ویب سائٹ https://www.indiapost.gov.in/VAS/DOP_PDFFiles/Franchise.pdf ملاحظہ کرکے محکمہ ڈاک کے حق رائے دہی لینے سے متعلق فارم ڈاؤن لوڈ کرنا ہوگا یا آپ محکمہ کے علاقائی ڈاکخانے بھی جاسکتے ہیں۔ آپ فرنچائز سے منسلک فارم لے سکتے ہیں۔

 

فارم کو بھرنے کا عمل کیا ہے؟

 

جو بھی محکمہ ڈاکوں کی فرنچائز لینے کے لئے درخواست دینا چاہتا ہے ، اسے اس آفیشل لنک پر جاکر اس لنک پر دیئے گئے ‘ایپلیکیشن کم فرنچائز آؤٹ لیٹ معاہدہ فارم’ کو ڈاؤن لوڈ کرنا پڑے گا۔

 

اس فارم میں ، معلومات دینے والے شخص کا نام ، قومیت ، وہ جگہ جہاں وہ حق رائے دہی کے لئے کام کرنا چاہتے ہیں ، ان کے گھر کا پتہ پُر کرنا پڑے گا۔

 

تمام معلومات کو پُر کرنے کے بعد ، آپ کو یہ فارم اس علاقے کے علاقائی پوسٹ آفس کے محکمہ ڈاک کے سپرنٹنڈنٹ کو پیش کرنا ہوگا جس میں آپ اپنا حق رائے دہی کھولنا چاہتے ہیں۔

 

کون سے دستاویزات کی ضرورت ہوگی؟

 

ڈاکخانے کی فرنچائز لینے سے متعلق فارم کو بھرتے وقت آپ کو تاریخ پیدائش ، پین کارڈ ، گھر کے پتے سے متعلق دستاویزات کی ضرورت ہوگی۔ لہذا ، فارم کو بھرنے سے پہلے ، ان تمام دستاویزات کی فوٹو کاپی حاصل کریں ، کیونکہ آپ کو ان دستاویزات کو فارم کے ساتھ منسلک کرنا پڑے گا۔

 

سلیکشن کیسے ہوگا؟

 

اے ایس پی / ایس ڈی آئی کے ذریعہ اس علاقے کے متعلقہ ڈویژنل سربراہ کو ایک رپورٹ پیش کی جائے گی جس میں آپ حق رائے دہی لینا چاہتے ہیں اور اس رپورٹ کی بنیاد پر ، ڈویژنل ہیڈ اس شخص کا انتخاب کرے گا جو حق رائے دہی لینے کے اہل ہوگا۔

 

محکمہ ڈاک کے نوٹیفکیشن کے مطابق ، یہ رپورٹ پوسٹ آفس کے ڈویژنل ہیڈ کو اے ایس پی / ایس ڈی آئی کے ذریعہ ، درخواست میں بھری ہوئی معلومات کی بنیاد پر دی جائے گی۔ یعنی ، وہ تمام افراد جنہوں نے اپنی معلومات کو درخواست فارم میں پُر کیا ہے ، ایک رپورٹ اے ایس پی / ایس ڈی آئی بنائے گی۔

 

فرنچائز لینے کے لئے دی گئی درخواست کے 14 دن کے اندر ، اس درخواست کی رپورٹ ڈویژنل ہیڈ کو اے ایس پی / ایس ڈی آئی کو پیش کرنا ہوگی۔

 

جس شخص کا انتخاب ڈویژنل ہیڈ کے ذریعے کیا جائے گا اس کو معاہدے کی یادداشت پر دستخط کرنا ہوں گے۔ ‘میمورنڈم آف معاہدہ’ میں فرد کے علاوہ ، دو گواہوں پر بھی دستخط کیے جائیں گے۔ لہذا اس سے پہلے کہ آپ معاہدے پر دستخط کریں ، اچھی طرح پڑھیں۔

 

معاہدے پر دستخط کرنے کے بعد آپ کو ایک فرنچائز مل جائے گا۔ تاہم ، فرنچائز شروع کرنے سے پہلے ، اس شخص کو پوسٹ آفس کے کام سے متعلق تربیت بھی دی جائے گی۔

 

فرنچائز لینے کے لئے درخواست دینے والوں کو ہی ترجیح دی جائے گی ، جو پوسٹل پینشنرز ہوں گے۔

 

درخواست دینے والوں کو ترجیح دی جائے گی ، جن کو کمپیوٹر کا اچھا علم ہوگا اور جو کمپیوٹر کی سہولیات مہیا کرسکیں گے۔

 

محکمہ ڈاک کی فرنچائز لینے کے ل you ، آپ کو آف لائن وضع کے ذریعہ درخواست دینی ہوگی اور ایک فارم پُر کرنا ہوگا اور وہ فارم جمع کرانا ہوگا۔

 

فرنچائز کی نگرانی کی جائے گی

 

وقتا فوقتا ، فرنچائزز کی نگرانی محکمہ ڈاک کے انسپکٹر اپنے آؤٹ لیٹس کے دورے پر آئیں گی اور یہ دیکھا جائے گا کہ آیا ان کے آؤٹ لیٹ پر صحیح طریقے سے کام کیا جارہا ہے۔

 

لہذا ، ان تمام افراد کو جو پوسٹ آفس فرنچائز دی جائیں گی ، انھیں مناسب طریقے سے کام کرنا ہوگا ، کیونکہ اگر معائنہ کے دوران ، انسپکٹر کے ذریعہ پتا چلا کہ آپ کا دکان مناسب طریقے سے کام نہیں کررہا ہے ، تو آپ کے خلاف کارروائی کی جانی چاہئے۔ کر سکتے ہیں۔

 

یہ مانیٹرنگ انسپکٹر ہر ماہ کرے گی۔ اسی کے ساتھ ہی ، محکمہ ڈاک کی جانب سے الیکٹرانک کے ذریعہ بھی مانیٹرنگ کی سہولت شامل کی جائے گی۔

 

ایئر انڈیا بزرگ شہریوں کو منتخب کلاس کے لئے ٹکٹ لینے پر سخت رعایت دے رہا ہے ، جانئے کہ اس سے کیا فائدہ ہوگا

 

یہ بھی پڑھیں

ایئر انڈیا بزرگ شہریوں کو منتخب کلاس کے لئے ٹکٹ لینے پر سخت رعایت دے رہا ہے ، جانئے کہ اس سے کیا فائدہ ہوگا