عرفی جاوید جرابوں سے بنی کراپ ٹاپ پہن کر باہر آئی ، کٹی ٹی شرٹ سے اوپس لمحے کا شکار۔

26
عرفی جاوید اکثر اپنے لباس کی وجہ سے سرخیوں میں رہتی ہیں۔ ماضی میں ، وہ اپنی کٹی ہوئی جیکٹ کی وجہ سے ایئرپورٹ پر ٹرول ہوئی تھی۔ حال ہی میں اس نے اپنے لباس کے ساتھ ایک اور تجربہ کیا۔ عرفی جرابوں سے بنی کراپ ٹاپ اور کاٹی ہوئی ٹی شرٹ پہن کر باہر آیا۔ اس دوران ، پاپرازی نے اسے کیمرے میں پکڑ لیا۔ وائرل ویڈیوز میں ، وہ اپنے کپڑوں کے بارے میں قدرے بے چین دکھائی دی۔ لوگوں نے اسے لباس پر ٹرول بھی کیا۔

لوگوں کی نظر ہضم نہیں ہوئی۔

عرفی جاوید اس بار بگ باس او ٹی ٹی کا حصہ رہی ہیں۔ وہ اکثر اپنے کپڑوں کی وجہ سے سرخیوں میں رہتی ہیں۔ حال ہی میں وہ جامنی رنگ کے لباس میں نظر آئیں اور انہیں ایک بار پھر نظر کے لیے ٹرول ہونا پڑا۔ عرفی پاپس سے بات کر رہا تھا۔ اس دوران اس نے بریلیٹ سٹائل کا ٹاپ پہنا۔ اس کے اوپر ایک کٹ ٹی شرٹ رکھی ہوئی تھی۔ عرفی کی یہ ٹی شرٹ ہوا کی وجہ سے اڑ رہی تھی ، جس پر وہ قدرے بے چین نظر آئی اور اسے سنبھالتی رہی۔ لوگوں نے اس کی ویڈیو کو وائرل ہونے پر ٹرول کیا ہے۔ ساتھ ہی ایک صارف نے لکھا ہے کہ عرفی بہت اچھی لگتی ہے لیکن سٹائل سینس کی وجہ سے سب کچھ گڑبڑ ہو جاتا ہے ، کوئی اسے سلیبریٹی سٹائل تجویز کرتا ہے۔

urfi trolling

عرفی نے بتایا کہ لباس کیسے بنایا گیا۔

عرفی نے اپنے انسٹاگرام پر یہ بھی بتایا کہ اس نے یہ لباس کیسے تیار کیا۔ اس نے لکھا ، جرابوں کا ایک کراپ ٹاپ بنایا ، ٹی شرٹ کو آدھے حصے میں کاٹ دیں۔ لباس تیار ہے۔ حال ہی میں ، عرفی جاوید کو ایئر پورٹ پر کٹی ہوئی جیکٹ پہنے دیکھا گیا۔ ان کی تصاویر بہت وائرل ہوئیں اور انہیں ٹرول بھی کیا گیا۔ عرفی کی ڈینم جیکٹ اتنی مختصر تھی کہ اس کے زیر جامے دکھائی دے رہے تھے۔

متعلقہ خبریں۔