ضلع کے 2074 لوگوں کے نمونے کے ٹیسٹ میں سب منفی پائے گئے

42

اب ضلع کامور میں کورونا انفیکشن کا ایک بھی فعال مریض نہیں ہے۔

4313 میں سے 4266 کورونا متاثرہ مریض علاج کے بعد صحت مند ہو گئے۔

میڈیکل ٹیم نے ضلع کے مختلف بلاکس میں 2074 افراد کے نمونوں کی جانچ کی۔ لیکن ، ان میں سے کوئی بھی متاثرہ نہیں پایا گیا۔ تمام ٹیسٹ رپورٹس منفی آئی ہیں۔ کیمور میں روزانہ نمونے کے ٹیسٹ کیے جا رہے ہیں۔ ضلع میں ایک بھی کورونا متاثر نہیں ہے۔ مذکورہ ارادے کے بارے میں معلومات دیتے ہوئے سول سرجن ڈاکٹر مینا کماری نے بتایا کہ ضلع کے مختلف ہسپتالوں سمیت ریلوے اسٹیشن احاطے میں کورونا ٹیسٹ کے نمونے جمع کرنے کے لیے 46 میڈیکل ٹیمیں تشکیل دی گئی ہیں۔

محکمہ صحت سے موصولہ اعداد و شمار کے مطابق ضلع میں اب تک 892418 افراد کے نمونوں کی جانچ کی جاچکی ہے۔ ان میں سے 880338 افراد منفی پائے گئے۔ ضلع میں اب تک 4313 افراد کورونا وائرس سے متاثر پائے گئے ہیں جن میں 4266 مریض علاج کے بعد صحت یاب ہوئے ہیں۔ ایک متاثرہ مریض کو اس کے گھر میں داخل اور علاج کیا جا رہا ہے۔ کیمور میں اب تک 155 افراد بشمول ڈسٹرکٹ ویلفیئر آفیسر ، ایک پولیس انسپکٹر اور ایک ہیلتھ ورکر کورونا انفیکشن سے مر چکے ہیں۔

تصویر- 13 ستمبر بھبھوہ- 17۔

کیپشن- مرد ہیلتھ ورکر پیر کو صدر ہسپتال میں واقع او پی ڈی میں بچی کا نمونہ لے رہا ہے۔

انجینئرنگ کے طالب علم کی پٹائی کرتے ہوئے موبائل چھین لیا

بھگوان پور۔ پولیس اسٹیشن کے علاقے جیت پور کالا میں واقع انجینئرنگ کالج کے طالب علم روشن کمار پال پر حملہ کرکے موبائل فون چھیننے کا معاملہ سامنے آیا ہے۔ وہ اتوار کو ماں منڈیشوری دھام کی زیارت کے لیے گیا تھا۔ طالب علم اورنگ آباد ضلع کا رہائشی ہے۔ اس واقعہ کی اطلاع طالب علم نے پولیس کو دی ہے۔ پولیس ٹرینی ڈی ایس پی کم انچارج ایس ایچ او محمد مشیر عالم کی قیادت میں معاملے کی تحقیقات کر رہی ہے۔ پولیس ذرائع نے بتایا کہ یہ واقعہ انتظامیہ کے علم میں آیا ہے۔ اس معاملے میں کچھ لوگوں کو موقع سے تحویل میں لے کر پوچھ گچھ کی جا رہی ہے۔

سرائے کی خاتون شراب کے ساتھ گرفتار۔

بھگوان پور۔ پولیس نے خاتون کو ایک لیٹر مہوا شراب کے ساتھ تھانہ سریان گاؤں سے گرفتار کیا۔ ٹرینی ڈی ایس پی اور انچارج ایس ایچ او محمد مشیر عالم نے بتایا کہ گرفتار خاتون ساریاں گاؤں کی ساویتا کنور ہے۔ اس کے خلاف تھانے میں مقدمہ درج کیا گیا اور اسے عدالتی تحویل میں بھیج دیا گیا۔