شلپا شیٹھی کی ماں بگ باس او ٹی ٹی پہنچی ، شمیتا نے پوچھا- راکیش میٹھا ہے ، ہے نا؟ یہ جواب ملا

27
شلپا شیٹھی کی بہن شمیتا شیٹی بگ باس او ٹی ٹی میں بطور مدمقابل کھیل رہی ہیں۔ حالیہ واقعہ میں ، لوگوں کو دوستوں اور خاندان سے ملنے کا موقع دیا گیا۔ اس کی ماں سنندا ​​شیٹی اس سے ملنے شمیتا پہنچی تھی۔ گھر کے اندر ، اس نے اپنی بیٹی کے کنکشن راکیش باپٹ کی زبردست تعریف کی۔ راکیش شرمندہ اور خوش دکھائی دے رہا تھا۔ ساتھ ہی شمیتا بھی جذباتی نظر آئی۔ شو کا یہ کلپ سوشل میڈیا پر کافی وائرل ہے۔ لوگوں نے کمنٹ باکس میں سنندا ​​شیٹی کی تعریف بھی کی ہے۔

شمیتا اپنی ماں کو دیکھ کر رو پڑی۔

ہر بار بگ باس میں ، اس کے خاندان کے لوگ مقابلہ کرنے والوں سے ملنے آتے ہیں۔ اس کی ماں سنندا ​​شیٹھی شمیتا سے ملنے پہنچی۔ شمیتا اپنی ماں کو دیکھ کر جذباتی ہو گئی۔ اس نے اپنی بیٹی کی تعریف کی اور اس کی حوصلہ افزائی کی۔ شمیتا اپنی ماں کو دیکھ کر رونے لگی۔ پھر شمیتا نے اپنی ماں سے راکیش کے بارے میں پوچھا۔ اس پر شمیتا کی ماں نے راکیش کی بہت تعریف کی۔

ماں نے کہا – جنٹلمین۔

اس نے کہا ، آپ گھر کے شریف آدمی ہیں۔ اچھا کھیلنا اور باہر بہت اچھا لگ رہا ہے۔ اس طرح کھیلتے رہیں۔ اپنی والدہ کے منہ سے راکیش کی تعریف سن کر شمیتا بھی خوش ہوئی۔ شمیتا کے فین پیج پر شیئر کی گئی اس ویڈیو پر لوگوں نے اس کی ماں کی تعریف کی ہے۔

لوگ کیمسٹری پسند کرتے ہیں۔

شو کے آغاز سے ہی شمیتا شیٹی اور راکیش باپٹ کے درمیان اچھی ٹیوننگ ہے۔ دونوں ایک دوسرے کا ساتھ دیتے ہیں لیکن درمیان میں ان کے درمیان لڑائی جھگڑے ہوتے تھے۔ کہیں نہ کہیں دونوں میں ایک دوسرے کے لیے جذبات ہیں۔ ان کی کیمسٹری کو بھی سامعین پسند کر رہے ہیں۔

متعلقہ خبریں۔