شائقین کی خواہش پوری

38

جب سے سال 2018 میں ان کی شادی ہوئی ہے ، گوتم روڈے اور پنکھوری اوستھی روڈے کے چاہنے والے انھیں آن اسکرین ایک ساتھ دیکھنے کے لیے بے تاب تھے ، اور اب ان کے چاہنے والوں کی خواہش پوری ہو رہی ہے۔ گوتم اور پنکھوری رومانٹک میوزک ویڈیو ‘سن لی زارا’ میں ایک ساتھ نظر آئیں گے۔

کشمیر میں گانے کی شوٹنگ
اس کی شوٹنگ کشمیر کی وادیوں میں کی گئی ہے جو کہ دنیا کے خوبصورت اور رومانٹک مقامات میں سے ایک ہے۔ اس کا پوسٹر آج جاری کیا گیا ہے ، جو اس شادی شدہ جوڑے کی سچی محبت کو ظاہر کرتا ہے۔ گوتم روڈے کہتے ہیں ، “پنکھوری کے ساتھ کام کرنا ہمیشہ دلچسپ ہوتا ہے۔ میں نے اس ٹریک پر بھی اس کے ساتھ بہت اچھا تجربہ کیا۔

شائقین کی خواہش پوری
گوتم نے مزید کہا ، “ہمارے مداح اور شائقین طویل عرصے سے ہمیں آن اسکرین ایک ساتھ دیکھنے کے لیے بے چین ہیں اور یہ گانا بہترین موقع ہے۔ یہ پوسٹر صرف آغاز ہے ، میں اس کی ریلیز کا بے صبری سے انتظار کر رہا ہوں۔

گوتم- پنکھوری پہلی بار ایک میوزک ویڈیو میں ایک ساتھ نظر آئیں گے۔
دوسری طرف ، پنکھوری کا کہنا ہے کہ ، ‘گوتم کے ساتھ کام کرنا ہمیشہ ایک خوشگوار تجربہ ہوتا ہے اور یہ پہلی بار ہے کہ ہم نے شادی کے بعد ایک ساتھ کام کیا ہے ، وہ بھی کشمیر کی خوبصورت وادیوں میں۔ یہ پوسٹر میرے لیے بہت خاص ہے کیونکہ یہ پہلی بار ہے کہ میں اور گوتم ایک میوزک ویڈیو میں اکٹھے ہوں گے۔

یہ گانا 6 ستمبر کو ریلیز کیا جائے گا۔
پنکھوری نے مزید کہا ، ‘اس گانے کی خاص بات یہ ہے کہ یہ ایک رومانٹک گانا ہے۔ میں اس گانے کے لیے اپنے مداحوں کا ردعمل دیکھ کر بہت پرجوش ہوں ۔آپ کو بتاتے ہیں کہ یہ گانا 6 ستمبر 2021 کو ریلیز کیا جائے گا۔