سپنا چودھری اپنی موت کی جھوٹی خبر پر غصے میں آگئیں ، کہا – 5-6 سالوں میں کئی بار لوگ مارے گئے

39

معروف ہریانوی ڈانسر ، اداکارہ اور بگ باس کی سابقہ ​​مقابل سپنا چودھری اپنے ویڈیوز کے ذریعے بحث میں رہتی ہیں۔ اس کے ساتھ ہی جب ماضی میں اس کی موت کے بارے میں جھوٹی خبریں پھیلیں تو سپنا خود بھی صدمے میں پڑ گئی۔ فیک نیوز میں بتایا گیا کہ سپنا چوہدری کا ہریانہ کے سرسا میں ایک خوفناک حادثہ ہوا اور اس کی موت ہوگئی۔ تاہم ، بعد میں یہ انکشاف ہوا کہ کچھ اور رقص کی موت ہو گئی تھی ، سپنا نہیں ، جسے لوگ ‘جونیئر سپنا’ کہتے تھے۔ اسی وقت ، اب سپنا چودھری نے خود باہر آکر ان رپورٹس پر ردعمل ظاہر کیا ہے۔

سپنا چودھری عادی ہو گئی ہے۔

سپنا چودھری ان افواہوں کے بارے میں بات کرتے ہوئے ، وہ کافی ناراض بھی دکھائی دی۔ سپنا کے مطابق ان خبروں نے اسے حیران نہیں کیا۔ اسپاٹ بوائے کو دیے گئے ایک انٹرویو میں انہوں نے کہا کہ ‘میں اب ان تمام چیزوں کی عادت ڈال چکا ہوں ، پچھلے 5-6 سالوں میں لوگوں نے مجھے کئی بار مارا ہے۔ جب پہلی بار اس طرح کی خبر پھیلائی گئی تو میں بہت پریشان ہوا لیکن اب میں اس پر جواب بھی نہیں دیتا۔ اب لگتا ہے کہ ہر سال میری موت کی خبر آنی ہے۔ کبھی وہ کسی حادثے میں مارے جاتے ہیں ، کبھی انہیں گولی لگ جاتی ہے اور کبھی وہ کہتے ہیں کہ دل کا دورہ پڑا ہے۔ اب میرے خاندان کو بھی ایسی خبروں کی عادت پڑ گئی ہے۔

ایسی خبریں پہلے بھی پھیل چکی ہیں۔

آپ کو بتاتے چلیں کہ 2016 میں سوشل میڈیا پر ایسی افواہیں پھیلائی گئی تھیں کہ سپنا چودھری ہسپتال میں زہر پینے کی وجہ سے فوت ہوگئی۔ اسی دوران ، 2017 میں بھی ایسی ہی جھوٹی خبریں آئیں کہ سپنا کا ایک خوفناک حادثہ ہوا اور وہ مر گئی۔ اس وقت کے دوران بھی ، یہ خبریں ہر کسی کو چونکا دینے والی نظر آتی تھیں۔