سپنا اور کاجل نے ہندی دیوس پر کوئز میں سر ہلایا۔

35

منگل کو ضلع بھر میں ہندی دیوس منایا گیا۔ اس موقع پر خاص طور پر تعلیمی اداروں میں مختلف پروگراموں کا اہتمام کیا گیا۔ بچوں میں کوئز مقابلے خاص تھے۔ بہار شریف کے ہائر سیکنڈری سکول ستھوپور میں نویں اور دسویں جماعت کے بچوں کے درمیان کوئز مقابلوں کا انعقاد کیا گیا۔ ہندی کوئز مقابلے کے ساتھ ساتھ خطاطی کا نعرہ اور مضمون نویسی کا مقابلہ بھی منعقد کیا گیا۔

اس میں دسویں کلاس کی سادھنا سرفہرست ، سپنا دوسرے اور کاجل تیسرے نمبر پر رہی۔ خطاطی اور نویں کلاس کے لڑکوں کے زمرے میں نیرج پہلے ، سورج دوسرے اور گوتم تیسرے نمبر پر رہے۔ ہندی کوئز میں ، اننت ، روی اور آیوشمان ، مضمون میں ، رویکانت ، تری دیو اور راجکمار نے سلوگن مقابلے میں پہلا ، دوسرا اور تیسرا مقام حاصل کیا۔ دوسری طرف لڑکیوں کے سیکشن میں راجپریہ ، نندنی اور انجلی نے اپنی تقریروں میں انتارا ، ارچنا اور وندنا کے نعرے بلند کیے۔

اسی طرح برجلتا ، ورشا اور خوشبو خطاطی ، سروچی ، خوشی رانی اور خوشبو کو سکول کے پرنسپل اروند کمار اور ہندی ٹیچر کماری پشپ سنگھ کی طرف سے بچوں کو قابل تحسین تسلی بخش انعامات سے نوازا گیا۔ جبکہ استاد اجے کمار نے مقابلے کے کامیاب انعقاد کے ساتھ ہندی دیوس کی اہمیت پر روشنی ڈالی اور کہا کہ ہندی ہماری پہچان اور ہمارا فخر ہے۔ ہندی کا احترام ملک کا احترام ہے۔ جبکہ ، نویں جماعت کی ارچنا نے نعرے میں لکھا کہ ہندی زبان بہت پرانی ہے ، دادی کی یہ نشانی بڑھ رہی ہے ، یہ میرا فخر ہے ، ہندی میری پہچان ہے ، ہندی کے بغیر فضول ہے ، ہندی ہماری آزادی ہے ، ملک کی خدمت میری ہے ہندی زبان ہماری طاقت ہے۔