سمیت شمالی ہندوستان ، جھارکھنڈ ، بہار ، بنگال اور یوپی سمیت ملک کے ان حصوں میں موسلا دھار بارش متوقع ہے

37

محکمہ موسمیات نے کہا ہے کہ شمالی ہندوستان کے بیشتر علاقوں میں گرمی دیکھنے کو مل رہی ہے۔ محکمہ کے مطابق ، دہلی ، پنجاب ، ہریانہ ، جموں و کشمیر ، ہماچل پردیش ، اتراکھنڈ اور دیگر مقامات پر فی الحال بارش کا امکان نہیں ہے۔ آنے والے کئی دن یہاں کا موسم صاف اور خشک رہے گا ، اور دہلی سمیت شمالی ہندوستان کے لوگ مرطوب گرمی کا شکار رہیں گے۔

دہلی سمیت شمالی ہندوستان ، جھارکھنڈ ، بہار ، بنگال اور یوپی سمیت ملک کے ان حصوں میں موسلا دھار بارش متوقع ہے ، جو شدید گرمی سے گرم ہورہی ہے۔

ملک میں آج کا موسم

ستمبر کا پہلا موسمی نظام خلیج بنگال میں تیار ہوا ہے۔ جس کی وجہ سے آندھرا پردیش سے اڈیشہ ، چھتیس گڑھ ، مہاراشٹر ، تلنگانہ اور مدھیہ پردیش کے جنوبی علاقوں میں بارش کی توقع ہے۔ اس کے علاوہ گجرات کے متعدد علاقوں میں مون سون ایک بار پھر سرگرم عمل ہونے جارہا ہے۔ اس کے بعد ، یہاں ایک بار پھر تیز بارش کا دورانیہ شروع ہوگا۔

یہاں محکمہ موسمیات نے جھارکھنڈ ، بہار کے علاوہ اترپردیش کے مشرقی علاقوں میں آج بارش کی پیش گوئی کی ہے۔ جبکہ دہلی سمیت پورے شمالی ہندوستان میں ، موسم خشک اور صاف رہتا ہے۔ یہاں کی بیشتر ریاستوں میں شدید گرمی کی شکل دیکھنے کو مل رہی ہے۔