سلمان خان نے ترکی سے ایک تصویر شیئر کی ، شہر کے خوبصورت نظارے سے لطف اندوز ہو رہے ہیں۔

41

سلمان خان ان دنوں ٹائیگر 3 کی شوٹنگ میں مصروف ہیں۔ فلم میں ان کے ساتھ کترینہ کیف ہیں۔ وہ ان دنوں ترکی میں ہے۔ شائقین اب سے فلم کے بارے میں بہت پرجوش ہیں۔ اب سلمان خان نے مداحوں کو حیران کر دیا ہے اور ترکی سے ایک نئی تصویر شیئر کی ہے۔ اس نے سیاہ ہوڈی پہن رکھی ہے اور ریلنگ پر کھڑا ہے ، چڑھتے سورج کو دیکھ رہا ہے۔ جہاں سے وہ کھڑا ہے وہاں سے شہر کا ایک خوبصورت منظر ہے۔

سلمان کی پوسٹ۔

تصویر پوسٹ کرتے ہوئے سلمان نے کیپشن میں لکھا – ‘طلوع آفتاب۔’ #cappadocia #turkey ہیش ٹیگ بھی دیا۔

ستاروں کا رد عمل

سلمان کی اس تصویر کو سنگیتا بجلانی نے پسند کیا ہے۔ اس کے علاوہ ارجن بجلانی اور منیش پال نے تبصرہ کیا ہے۔ صرف ایک گھنٹے میں چار لاکھ سے زائد لوگوں نے تصویر کو پسند کیا۔

‘ٹائیگر 3’ کی ٹیم ترکی کے کیپاڈوشیا میں شوٹنگ کر رہی ہے۔ سلمان خان اور کترینہ کیف کے درمیان رومانوی نمبر یہاں فلمایا جانا ہے۔

ترک وزیر سے ملاقات

حال ہی میں سلمان خان اور کترینہ کیف نے ترکی کے وزیر ثقافت و سیاحت محمود نوری سے ملاقات کی۔ مہمت نوری نے انسٹاگرام پر سلمان-کترینہ ملاقات کی تصویر پوسٹ کی۔ انہوں نے مزید کہا کہ ترکی بین الاقوامی ستاروں کی مہمان نوازی کرتا رہے گا۔

فلم کی جھلکیاں۔

آئیے آپ کو بتاتے ہیں کہ سلمان خان اور کترینہ کیف کے علاوہ ‘ٹائیگر 3’ میں عمران ہاشمی بھی ہیں۔ اس میں اس کا منفی کردار ہے۔ فلم کے ڈائریکٹر منیش شرما ہیں اور اسے یش راج فلمز نے پروڈیوس کیا ہے۔ ‘ٹائیگر 3’ اگلے سال ریلیز ہوسکتی ہے۔