سشیل مودی نے کہا ، میری روح بہار حکومت میں رہتی ہے ، جو بی جے پی کو چھوڑ دیتے ہیں وہ کبھی بھی سکون سے نہیں رہ پاتے۔

54

سابق نائب وزیر اعلی اور بی جے پی کے سینئر رہنما سشیل کمار مودی نے اتوار کے روز کہا کہ ہماری پارٹی ایک طرف ٹریفک کی طرح ہے۔ یہاں آپ آسکتے ہیں لیکن واپس نہیں جاسکتے ہیں۔ بی جے پی کو چھوڑنے والے کبھی بھی سکون سے نہیں رہتے ہیں۔ سشیل مودی نے مزید کہا کہ میں بہار حکومت کا حصہ نہیں ہوں ، لیکن میری روح ریاست کی موجودہ بی جے پی جے ڈی یو حکومت میں مقیم ہے۔ سشیل مودی نے خود یہ باتیں کہی تھیں۔ کہیں ڈاکٹر سورج نندن کشواہا کی 63 ویں یوم پیدائش کی تقریبات میں۔

سابق ڈپٹی سی ایم نے کہا کہ میں اعلان کرنا چاہتا ہوں کہ کوئی بھی اس حکومت کو ہلا نہیں سکتا۔ وسط مدتی انتخابات نہیں ہوں گے۔ حکومت پانچ سال چلائے گی۔ سشیل مودی نے کہا کہ اس الیکشن میں ایک بھی بوتھ کی دوبارہ خریداری نہیں کی گئی ، یہ پچھلے 15 سالوں میں تبدیلی کی علامت ہے۔ انہوں نے کہا کہ 1995 کے انتخابات میں ، بہار میں 1668 بوتھ دوبارہ پولنگ کی گئیں۔ کہا کہ 1990 سے 2004 کے درمیان ، بہار میں لوک سبھا ، اسمبلی اور پنچایت کے نو انتخابات ہوئے۔ ان انتخابات میں 641 افراد مارے گئے تھے۔

ہماری پارٹی بی جے پی ایک طرفہ ٹریفک کی طرح ہے ، آپ یہاں آسکتے ہیں لیکن یہاں سے نہیں جاسکتے۔ بی جے پی کو چھوڑنے والے کبھی بھی سکون سے نہیں رہتے ہیں۔ اگرچہ میں بہار حکومت کا حصہ نہیں ہوں ، لیکن میری روح موجودہ حکومت کے اندر رہتی ہے۔ ہمیں اپنی پارٹی کو کبھی کمزور نہیں ہونے دینا چاہئے: سشیل مودی ، سابق نائب وزیر اعلی ، بہار

سشیل مودی کا مزید کہنا تھا کہ شکست سے مایوس اپوزیشن مغلوب ہوگئی ہے۔ کبھی ای وی ایم پر الزامات لگاتے ہیں اور کبھی پوسٹل بیلٹ گنتی پر۔ کہا کہ اگر آر جے ڈی کے ریاستی صدر جگڈا بابو کے بیٹے نے رام گڑھ نشست پر 189 ووٹوں سے کامیابی حاصل کی تو یہ بے ایمانی تھی۔

سشیل مودی نے ڈپٹی چیف کی حیثیت سے عمدہ کام کیا: جے ڈی یوریاستی جے ڈی یو کے صدر اور راجیہ سبھا کے رکن پارلیمنٹ بسیستھا نارائن سنگھ نے سابق نائب وزیر اعلی سشیل کمار مودی کو راجیہ سبھا بھیجنے کے فیصلے پر مبارکباد دی ہے۔ نیز ، یہ بھی کہا جاتا ہے کہ اگر اپوزیشن امیدواروں کو دیتی ہے تو بھی ، وہ ان کا انتخاب کرنے کے بعد ضرور جاتے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ سشیل مودی ایک اہل اور تجربہ کار سیاستدان ہیں۔ وہ جہاں بھی رہیں گے عظیم کام کریں گے۔ راجیہ سبھا کو بھیجے جانے پر ان کے تجربے کا مزید استعمال ہوگا۔ جے ڈی یو صدر نے کہا کہ سشیل مودی نے نائب وزیر اعلی کی حیثیت سے بہار میں ایک عمدہ کام کیا ہے۔ انہیں مالی معاملات کے بارے میں بہتر سمجھنا ہے۔ جی ایس ٹی کونسل میں ان کی شراکت یادگار رہی ہے۔ انہوں نے وزیر اعلی نتیش کمار کے ساتھ تعاون اور ہم آہنگی کے ساتھ نائب وزیر اعلی کی ذمہ داری پوری کرنے میں ایک مثال قائم کی ہے ، جو ایک طویل عرصے تک یاد رکھی جائے گی۔