سدھانت کارنک طالبان کمانڈر کے کردار میں نظر آئیں گے ، یہ فلم سچے واقعے پر مبنی ہے۔

39

اداکار سدھانت کارنک نے ٹی وی کی دنیا اور بالی وڈ میں اپنے کام سے شائقین کے دل جیت لیے ہیں ، اسی دوران سدھانت سے متعلق ایک خبر سامنے آئی ہے ، جسے سن کر ان کے مداح بہت خوش ہوں گے۔ سدھانت اب اپنا بین الاقوامی ڈیبیو کرنے جا رہے ہیں۔

سدھانت ‘اور کل ہم مر جائیں گے’ میں کام کریں گے
در حقیقت ، سدھانت جلد ہی فلم ‘اور کل ہم مر جائیں گے’ میں نظر آئیں گے ، جو ایک سوئس جوڑے کی کہانی ہے جو اغوا ہو جاتے ہیں۔ سدھانت فلم میں ایک طالبان کمانڈر کے کردار میں نظر آئیں گے۔ فلم میں سدھانت کے کردار کا نام نورجان رکھا جائے گا جو طالبان کی جانب سے سوئس حکومت سے بات کرتا ہے۔ ہم آپ کو بتاتے ہیں کہ یہ فلم ایک سچے واقعے پر مبنی ہے۔

فلم سچے واقعے پر مبنی ہے۔
اس فلم کی کہانی ڈینیلا وڈمر اور ڈیوڈ اوکس کی زندگی پر مبنی ہے۔ مورگن فیرو اور سوین شیلکر نے فلم میں وڈمر کا کردار ادا کیا۔ فلم میں اپنے کردار کے بارے میں بات کرتے ہوئے سدھانت نے کہا کہ جب ہم نے فلم کی شوٹنگ کی تو کسی نے سوچا بھی نہیں تھا کہ یہ فلم ملک میں اتنا بدل جائے گی۔ ساتھ ہی یہ فلم ہمت اور بقا کی کہانی ہے اور مجھے خوشی ہے کہ میں اس فلم کا حصہ ہوں۔

زیورخ فلم فیسٹیول میں فلم دکھائی جائے گی۔
اس فلم کو اور بھی خاص بنانے والی بات یہ ہے کہ سوئس فلمساز مائیکل سٹینر کی ہدایت کاری میں ‘اور کل ہم مر جائیں گے’ ، زیورخ فلمی میلے کے 17 ویں ایڈیشن میں نمائش کے لیے پہلی فلم ہوگی۔ فلم فیسٹیول کا انعقاد 23 ستمبر سے 3 اکتوبر تک کیا جائے گا۔ قابل ذکر بات یہ ہے کہ فلم کی شوٹنگ بھارت کے ساتھ ساتھ سوئٹزرلینڈ اور اسپین میں بھی کی گئی ہے۔

نظریہ کا کیریئر
اگر ہم سدھانت کے کیریئر کی بات کریں تو ‘ریمکس’ میں ارجن کھنہ اور ‘ایک تھا راجہ ایک تھی رانی’ میں رانا نے انہیں گھر گھر پہچانا۔ اس کے علاوہ سدھانت نے چھوٹی سکرین پر ماہی وی ، میرا سائی اور کسمت میں بھی اپنی طاقت دکھائی ہے۔ اسی وقت ، سدھانت نے لفنگی پرندے ، سنو امایا اور تھپڈ میں اداکاری کی مہارت دکھائی۔