سدھارتھ شکلا کے اس ‘ہمشکال’ مداح کی ویڈیوز وائرل ہو گئیں ، کہا – بھائی ، اب سد آپ میں نظر آرہا ہے

33

سدھارتھ شکلا کے مداح ان کی موت کے صدمے سے صحت یاب ہونے سے قاصر ہیں۔ وہ اپنی پرانی ویڈیوز دیکھ کر تسلی دے رہے ہیں۔ دریں اثنا ، سدھارتھ شکلا کا ایک نظر سرخیوں میں ہے۔ انسٹاگرام پر لوگ چندن نامی شخص میں سدھارتھ شکلا کی جھلک دیکھ رہے ہیں۔ چندن خود سدھارتھ کا مداح ہے اور کافی عرصے سے اس کے انداز کو نقل کر رہا ہے۔ وہ اس کی ڈبنگ ویڈیوز بھی بناتا ہے۔ سدھارتھ شکلا کے پرستار چندن کی ویڈیوز کو پسند کر رہے ہیں۔ ساتھ ہی کچھ لوگوں نے منفی تبصرے بھی کیے ہیں۔

سدھارتھ کا پرستار چندن ہے۔

کروڑوں لوگوں کے پسندیدہ سدھارتھ شکلا ماضی میں اس دنیا میں نہیں رہے۔ ان کے مداح ان کی موت کے بعد صدمے میں ہیں۔ سدھارتھ کے چاہنے والے صرف اس کی پرانی ویڈیوز دیکھ کر سکون پاتے ہیں۔ اس دوران ان کے ایک مداح کی ویڈیو وائرل ہو رہی ہے۔ چندن نامی اس مداح کی ویڈیوز پر بہت سے لوگوں نے تبصرہ کیا ہے کہ وہ سدھارتھ شکلا کی طرح لگتا ہے۔ چندن نے سدھارتھ کے انداز کو نقل کر کے کئی ویڈیوز بنائے ہیں۔ چندن نے اپنی ٹائم لائن پر شہناز اور سدھارتھ کی کئی ویڈیوز بھی شیئر کی ہیں۔

لوگوں نے ملے جلے تبصرے کیے۔

ان ویڈیوز کو بہت سے لوگ پسند کر رہے ہیں اور کچھ نے منفی تبصرے بھی کیے ہیں۔ ایک صارف کا تبصرہ ہے ، بھائی تو سید لگا ہے۔ ایک نے لکھا ہے ، اب بھائی ، سد آپ میں نظر آرہا ہے۔ ایک تبصرہ ہے ، سدھارتھ کی نقل کرنا بند کرو ، تم بکواس لگتے ہو ، کوئی بھی اس جیسا نہیں ہے۔ سدھارتھ شکلا 2 ستمبر کو اس دنیا میں نہیں رہے۔ اطلاعات کے مطابق انہیں دل کا دورہ پڑا۔ تاہم اس کی آخری پوسٹ مارٹم رپورٹ آنا باقی ہے۔

تبصرے