سدھارتھ شکلا کی موت سے حنا خان حیران

48

سدھارتھ شکلا نے 2 ستمبر کو ہمیشہ کے لیے الوداع کہہ دیا۔ ان کی بے وقت موت نے ان کے مداحوں کو صدمہ پہنچایا ہے۔ اگرچہ ان کی موت کو دو دن گزر چکے ہیں ، لوگ اب بھی اس سچائی کو قبول کرنے سے قاصر ہیں کہ سدھارتھ چالیس سال کی عمر میں اس دنیا سے رخصت ہوچکے ہیں۔ کچھ ایسا ہی حال ٹی وی اداکارہ حنا خان اور اداکار کوشل ٹنڈن کا بھی ہے۔ سدھارتھ کی موت نے حنا کو اندر سے توڑ دیا ہے ، کوشل نے کچھ ستاروں کی شرمناک حرکت پر سد سے معافی مانگی ہے اور سوشل میڈیا کو الوداع کہہ دیا ہے۔

حنا خان کا جذباتی ٹویٹ

سدھارتھ شکلا کے پنچتوا میں ضم ہونے کے بعد اداکارہ حنا خان نے ایک جذباتی ٹویٹ کیا ہے۔ اس ٹویٹ میں حنا نے سدھارتھ کے اہل خانہ کو تسلی دی ہے اور ان کی حالت بیان کرتے ہوئے ان کے لیے دعا کی ہے۔ وہ ٹویٹ میں لکھتی ہیں ، ’’ جب ہم زندگی کے کھٹے میٹھے تجربے سے گزر رہے ہیں ، تب ہی ہم زندگی کو اس سے بھی بہتر طریقے سے سمجھ سکتے ہیں ، شاید تب ہی زندگی کا ایک نیا روپ تصور سے باہر نکل آئے۔

دوسرے ٹویٹ میں اپنے درد کا اظہار کیا۔

ایک اور پوسٹ شیئر کرتے ہوئے حنا اپنی صحت اور ذہنی حالت کا اظہار کرتے ہوئے لکھتی ہیں – پہلے ہی ایک تلخ سچائی کا سامنا کر رہی تھی کہ میں اپنے دوست سدھارتھ کو کھونے کے بعد خوفزدہ ہوں۔ میں پریشان بھی ہوں اور بیمار بھی ، میں اس اداس صورتحال سے نمٹنے کے لیے اپنے آپ سے جدوجہد کر رہا ہوں۔ حنا کی پوسٹ وائرل ہو گئی ہے۔ لوگ اس غم پر قابو پانے کے لیے اس کی پوسٹ پر تبصرے کرکے جرات مندانہ پیغامات بانٹ رہے ہیں۔

ہم آپ کو بتاتے ہیں کہ حال ہی میں حنا خان نے اپنے والد کو کھو دیا ہے ، اس کے بعد وہ اپنے دوست کو کھونے کے بعد صدمے میں ہیں۔ حنا نے اپنی پوسٹ میں ان باتوں کا ذکر کیا ہے۔

کوشل ٹنڈن نے سد سے معافی مانگی۔

اب بات کرتے ہیں کوشل ٹنڈن کی پوسٹ کی ، کوشل جہاں اپنے دوست کو کھونے کے بعد بکھر گیا ، حالانکہ وہ کچھ ستاروں پر ان کی شرمناک حرکتوں پر ناراض بھی ہے۔ کوشل ان لوگوں سے ناراض ہیں جنہوں نے سدھارتھ شکلا کے آخری دورے کے دوران میڈیا کے سامنے پوز دیا۔ اس نے اپنی انسٹاگرام کہانی سے ایک پوسٹ شیئر کی ہے ، جس میں اس نے لکھا ہے – جو کچھ ہو رہا ہے وہ بہت برا ہے۔ اگر آپ واقعی احترام کرنا چاہتے ہیں تو پھر مرحوم کی روح کے لیے دعا کریں اور اسے فوٹو کھینچنے کے موقع کے طور پر نہ لیں۔ اداس ، سوری سید۔ پیس سپر اسٹار میں آرام کریں۔

کوشل ٹنڈن

کوشل ٹنڈن نے سوشل میڈیا چھوڑ دیا

اس کے علاوہ کوشل نے ایک پوسٹ شیئر کی ہے ، جس میں انہوں نے لکھا ہے کہ انہوں نے سوشل میڈیا کو ہمیشہ کے لیے چھوڑنے کے لیے کہا ہے۔ اس نے انسٹاگرام پوسٹ میں لکھا ہے – میں سوشل میڈیا چھوڑ رہا ہوں ، تب تک معاشرے اور آپ کے خاندان میں ایک انسان رہوں گا۔