زمین سے تین کلومیٹر اوپر ہے طوفان

89

زمین سے تین کلومیٹر دور آنے والے طوفان کی وجہ سے منگل کے روز دوپہر کے بعد بارش ہوئی۔ محکمہ موسمیات نے اگلے 24 گھنٹوں کے لئے الرٹ جاری کرتے ہوئے کہا ہے کہ اس مدت کے دوران کچھ مقامات پر گرج چمک کے ساتھ بارش ہوسکتی ہے۔ منگل کی صبح سے ہی اندھیرا اور ابر آلود تھا۔

ایسا لگتا تھا کہ کسی بھی لمحے بارش ہوسکتی ہے۔ دوپہر دو بجے کے بعد ، مشرق سے اٹھنے والے بادلوں نے ریوڑ کو دیکھتے ہی ہی آسمان کو گھیر لیا۔ اس کے بعد ہلکی اور پہلی بارش ہوئی۔ ایک گھنٹہ بارش کے دوران ، 36.1 ملی میٹر بارش ہوئی۔ محکمہ موسمیات کے محکمہ موسمیات کے راکیش کمار نے بتایا کہ زمین سے ایک کلو سے تین کلومیٹر کے فاصلے پر ایک چکرو طوفان چل رہا ہے ، جو خلیج بنگال سے طلوع ہوا ہے۔

اس کا اثر یہ ہے کہ پورنیہ اور اس کے آس پاس اچھی بارش ہوئی ہے۔ محکمہ موسمیات کا کہنا ہے کہ اگلے 24 گھنٹوں کے لئے محکمہ کو انتباہ کیا گیا ہے۔ اس دوران متعدد مقامات پر بارش اور گرج چمک کے ساتھ بارش کا امکان ہے۔ منگل کو ابر آلود حالات اور ہوا کی وجہ سے زیادہ سے زیادہ درجہ حرارت میں تین ڈگری کی کمی واقع ہوئی۔

اس دن شہر کا زیادہ سے زیادہ درجہ حرارت 31.2 ڈگری ریکارڈ کیا گیا ، جو معمول سے دو ڈگری کم ہے ، جبکہ کم سے کم درجہ حرارت 27.9 ڈگری تھا ، جو عام سے دو ڈگری زیادہ ہے۔ صبح ساڑھے آٹھ بجے نمی 92 فیصد ریکارڈ کی گئی جبکہ شام 5.30 بجے وہ 100 فیصد رہا۔