ریاست ہائے متحدہ امریکہ کے ٹیکساس میں طلبا کے پسندیدہ ہوم ورک ٹیچر

44

امریکہ کے ریاست ٹیکساس میں ایک ٹیچر سوشل میڈیا پر ٹرینڈ کررہا ہے۔ طالب علم ، جسے مسز وائٹ کے نام سے جانا جاتا ہے ، وہ ٹیچر آف دی ایئر کے خطاب کا مطالبہ کررہا ہے۔ در حقیقت ، کورٹنی وائٹ عرف مسز وائٹ ، جو ٹیکساس کے ایک ہائی اسکول میں انگریزی پڑھاتی تھی ، نے اپنے پورے کیریئر میں کبھی بھی طلبا کو ہوم ورک نہیں دیا۔

جب اس نے سوشل میڈیا پر اپنے فلسفے کے بارے میں لکھا تو اس کی ویڈیوز 5 لاکھ سے زیادہ بار دیکھی گئیں۔ 27 سالہ کورٹنی کا کہنا ہے کہ – “کئی سالوں سے تعلیم کے نظام میں ہوم ورک کی کوئی پالیسی نہیں ہے ، لیکن اسکول اور اساتذہ اس میں سنجیدہ نہیں ہیں۔” انہوں نے ابھی اس پر عمل کرنا شروع کیا ہے۔ ”

courtney white teacher no homework texas 5f9043572 1604558729

وہ کہتی ہیں “اس بات کا کوئی ثبوت نہیں ہے کہ طلباء صرف ہوم ورک دے کر باصلاحیت ہیں۔” اگر طلباء کلاس روم میں پوری توجہ کے ساتھ تعلیم حاصل کررہے ہیں ، تو پھر گھر میں وہی چیزیں دہرانے کی ضرورت نہیں ہے۔ مسز وائٹ کے ہائی اسکول کے بیشتر طلباء کھیلوں ، ایف ایف اے (امریکہ کے مستقبل کے کسانوں) سے وابستہ ہیں۔ کچھ طلبہ پارٹ ٹائم بھی کام کرتے ہیں ”۔

ایسی صورتحال میں وہ انھیں ہوم ورک دے کر اپنا وقت ضائع نہیں کرنا چاہتی۔ وہ کہتی ہیں – “اگر ہوم ورک ایمانداری سے نہیں کیا جاتا تو اس سے فائدہ نہیں ہوتا۔” وہ چاہتی ہیں کہ بچے آرام سے گھر جائیں یا اپنی دلچسپی کے مطابق کام کریں۔ ”

teachingwithmrswhite119744697320006482590719582545 1604558753

کورٹنی نے کہا کہ جب بچوں کا پورا دن صرف تعلیمی چیزوں میں صرف ہوجائے گا ، تب یہ ان کی پوری نشوونما نہیں کر پائے گا۔ کلاس روم سے باہر ان کے وقت کی تعریف کرنا بھی ضروری ہے۔ اگرچہ کچھ لوگوں نے بھی اس کی مخالفت کی ہے ، لیکن لوگوں کا کہنا ہے کہ وہ غلط روایت بنا رہی ہے ، اس سے بچوں کے مستقبل پر برا اثر پڑ سکتا ہے۔