رنگولی چنڈیل کو زندگی سے ہٹانے کے بارے میں کنگنا رناوت نے کہا – میں ان فالو کروں گی!

22
کنگنا رناوت کی فلم ‘تھلاوی’ حال ہی میں ریلیز ہوئی ہے۔ اس میں وہ اداکارہ بننے والی سیاستدان جے للیتا کے کردار میں ہیں۔ فلم کنگنا کے مداحوں کو بہت پسند کیا جا رہا ہے۔ فلم کی تشہیر کے لیے کنگنا کئی شوز میں جا رہی ہیں۔ حال ہی میں وہ کپل شرما کے شو میں دیکھی گئیں۔ یہاں کپل نے کنگنا سے مضحکہ خیز سوالات پوچھے۔ اب ان کا ایک اور انٹرویو وائرل ہے۔ اس میں ، جب اس سے پوچھا گیا کہ اگر اسے کسی کو فالو کرنا ہے تو وہ کون کرے گی؟ اس پر اس نے اپنی بہن رنگولی کا نام لیا۔ یہی نہیں ، ایک ہمت کی وجہ سے اس نے رنگولی کو فون کیا اور کہا کہ وہ اسے اپنی زندگی میں نہیں چاہتی۔ رنگولی نے بھی اس پر زبردست جواب دیا۔

کبھی نہیں سوچا تھا کہ میں یہ کردار کروں گا۔

کنگنا کی یہ مضحکہ خیز ویڈیو آر جے رونک کے انٹرویو کا حصہ ہے۔ اس نے کنگنا سے کئی مضحکہ خیز سوالات پوچھے۔ روناک نے کنگنا سے پوچھا کہ تھلاوی کو کیسا لگتا ہے اگر تھلاوی کو اتنا اچھا رسپانس مل رہا ہے۔ کنگنا نے فلم کی کامیابی کا سہرا ٹیم ورک کو دیا۔ اس نے یہ بھی بتایا کہ جب وہ کوئمبٹور جاتی تھی۔ ایئر پورٹ سے آشرم تک جیا ما کی تصاویر رکھی ہوئی تھیں ، اس لیے وہ سوچتی تھیں کہ لوگ ان کے لیے اتنے دیوانے کیوں ہیں۔ کنگنا نے کہا ، میں نے اس وقت خواب میں بھی نہیں سوچا تھا کہ میں کبھی اس کا کردار ادا کروں گی۔

ویڈیو: کپل شرما نے کنگنا رناوت سے کہا – ‘آپ کو کیسا لگتا ہے ، اتنے دن ہوگئے ، کوئی تنازعہ نہیں ہوا’

یہ سیاست میں آنے پر کہا۔

رونک نے کنگنا سے پوچھا کہ اس نے ‘تھلاوی’ کو ہاں کیوں کہا؟ اس پر کنگنا نے بتایا کہ وہ ایک مختلف انڈسٹری میں کام کرنا چاہتی ہیں۔ سیاست میں شامل ہونے پر ، کنگنا نے جواب دیا ، “جب تک آپ اکثریت حاصل نہیں کرتے ، آپ انتخابات نہیں جیت سکتے۔” اگر لوگوں کی مدد ملتی ہے تو وہ کوشش کر سکتی ہے لیکن یہ خواب نہیں ہے۔

انٹرویو میں مزہ آ رہا ہے۔

ایک انٹرویو راؤنڈ میں ، رونک نے کنگنا سے پوچھا کہ اگر وہ سوشل میڈیا پر کسی کو فالو کرنا چاہے تو وہ کون ہو گی۔ کنگنا نے تنازع سے بچنے کے لیے اپنی بہن رنگولی چندیل کا نام لیا۔ اس کے بعد اس نے کنگنا کی ہمت کی کہ وہ اس کے آخری ڈائل شدہ نمبر پر کال کرے اور کہے ، مجھے تمہاری ضرورت نہیں ہے۔ کنگنا نے رنگولی کو آخری کال کی ، وہ اسے کال کرتی ہے اور کہتی ہے کہ مجھے تمہاری ضرورت نہیں ہے۔ اس رنگولی نے جواب دیا کہ میں اب بھی وہاں رہوں گا۔ اس پر کنگنا کہتی ہیں ، یہ میری بہن کی روح ہے۔ آپ چاہیں تو بھی ہم سے لڑائی نہیں کروا سکتے۔

https://www.youtube.com/watch؟v=yEouex3YPyI۔

متعلقہ خبریں۔