دہلی: سرکاری اسکول میں بچوں کو گھر سے دیکھ سکیں گے ان کے والدین

42

کورونا کے خلاف حفاظت کے لئے دہلی کے تمام اسکول 5 اکتوبر تک بند ہیں۔ اگرچہ تعلیم آن لائن ذرائع سے جاری رہتی ہے ، اگر اسکول کی کورونا سے پیدا ہونے والے حالات کے پیش نظر اسکول کھل جاتا ہے تو اسکول کے احاطے کے اندر بچوں کی حفاظت والدین کی پریشانی کا ایک بڑا سبب ہوگی۔ ایسی صورتحال میں سرکاری اسکولوں میں اس طرح کے انتظامات کیے جارہے ہیں کہ والدین اسکول میں بچوں کو گھر بیٹھے ہوئے دیکھ سکتے ہیں۔ نظامت تعلیم ایک طویل عرصے سے والدین کو یہ سہولت فراہم کرنے پر کام کر رہی تھی ، جو اب آخری مرحلے میں ہے۔

ڈائریکٹوریٹ ایجوکیشن اسکولوں میں سی سی ٹی وی کیمرے نصب کرنے اور ان کی براہ راست فیڈ والدین کو بھیجنے کے عمل میں ہے۔ نظامت تعلیم نے پہلے مرحلے کی جانچ کے لئے 50 اسکولوں کا انتخاب کیا تھا۔ ٹیسٹ کے دوران ، ایگزیکٹو باڈی پی ڈبلیو ڈی کی جانب سے والدین کا لاگ ان آئی ڈی بنانے اور پاس ورڈ تیار کرنے اور براہ راست فیڈ کو موبائل تک پہنچانے کے لئے ایک ٹیسٹ کیا جانا تھا۔ نظامت کے مطابق ، فیز 1 کا ٹرائل ایک مکمل کامیابی میں ملا ہے۔

والدین ڈی جی ایس لائیو موبائل ایپ سے براہ راست دیکھنے کے اہل ہوں گے
سرکاری اسکولوں کے والدین موبائل ایپ ڈی جی ایس براہ راست اپنے بچوں کو کلاس رومز اور اسکول کے احاطے میں رہتے ہوئے دیکھ سکیں گے۔ یہ موبائل ایپ ڈائریکٹوریٹ آف ایجوکیشن نے تیار کی ہے۔ والدین اسے گوگل پلے اسٹور سے مفت ڈاؤن لوڈ کرسکتے ہیں۔ اب تک ، ایک ہزار سے زیادہ افراد نے بھی اس ایپ کو ڈاؤن لوڈ کیا ہے۔ اس ایپ کو استعمال کرنے کے ل each ، ہر والدین کو اسکول اور بچوں کے مطابق لاگ ان ID اور پاس ورڈ دیا جائے گا۔

دہلی کے سرکاری اسکولوں میں ملک میں پہلی بار استعمال ہوا
دہلی حکومت کی اس مہتواکانکشی اسکیم کے تحت سرکاری اسکولوں میں سی سی ٹی وی لگایا جارہا ہے تاکہ اسکول کے اندر موجود بچوں کی حفاظت اور نگرانی کو یقینی بنایا جاسکے۔ دہلی ملک کی پہلی ریاست ہے جہاں والدین کو اپنے بچوں کو گھر میں رہتے ہوئے دیکھنے کی سہولت ملنی ہے۔