دو تیل ملا کر ایک سبزی بنائیں

84

باورچی خانے میں رہتے ہوئے آپ چھوٹی چھوٹی چیزوں کا خیال رکھتے ہوئے اپنا وقت بچاسکتے ہیں۔ کچھ ایسے نکات ہیں جن کو آزمایا جائے تو کھانے کا ذائقہ نہ صرف بڑھے گا بلکہ کھانا بھی تفریح ​​ہوگا۔ یہ اشارے طویل عرصے تک کھانے پینے کے اجزا کو خراب ہونے سے بھی بچائیں گے۔ ایک بار کوشش کریں۔

1. پرانی یا باسی روٹی کو پیس لیں اور اسے ائیر ٹائٹ باکس میں رکھیں۔ بعد میں اسے کٹلیٹ یا کباب بنانے کے لئے استعمال کریں۔ اس سے ان کا توڑ نہیں ہوگا اور مزیدار بھی ہوجائے گا۔

rich. اچھی طرح سے گریوی بنانے کے ل on پیاز ، ٹماٹر ، ادرک ، لہسن اور کاجو کو تھوڑی دیر کے لئے ابالیں۔ ٹماٹر کا چھلکا اتارنے کے بعد ، تمام چیزوں کو ایک ساتھ پیس لیں اور چھلنی کریں۔ پیش کرنے سے پہلے کریم شامل کریں۔

11 3 1605881544

tomato. ٹماٹر سلاد بنانے سے پہلے اسے دس منٹ کے لئے فریزر میں دھو کر رکھیں۔ اس کے بعد ، اسے آسانی سے مطلوبہ شکل میں کاٹ دیں۔ ٹماٹر کی شکل خراب نہیں ہوگی۔

If. اگر آپ کسی سبزی کا ذائقہ بدلنا چاہتے ہیں تو پھر سرسوں اور سویا بین کی طرح دو طرح کا تیل مل کر ایک سبزی بنائیں۔ سبزی کا ذائقہ مختلف نظر آئے گا۔

5. آٹا گوندھنے کے لئے دودھ کا پھٹا ہوا پانی استعمال کریں۔ اس سے آٹا نرم ہوگا اور روٹیاں نرم ہوجائیں گی۔ اس سے بنی روٹس صحت کے لئے بھی فائدہ مند ہیں۔

11 4 1605881664

اگر آپ گاجر کو زیادہ دیر تک تازہ رکھنا چاہتے ہیں تو اسے ایلومینیم ورق سے ڈھانپ کر فرج میں رکھیں۔

7. گراونڈ مصالحوں کو خراب ہونے سے بچانے کے لئے ، اس میں تھوڑا سا نمک شامل کریں۔ ایسا کرنے سے مصالحے خراب نہیں ہوتے۔