جے پی نڈا کی ٹیم میں ابھی بھی خالی ہیں چار عہدے

65

بی جے پی صدر جے پی نڈا نے آٹھ مہینوں کی محنت کے بعد قومی عہدیداروں کا اعلان کیا ہے ، لیکن چار آسامیاں ابھی تک خالی ہیں۔ ان میں جنرل سکریٹری کا عہدہ بھی شامل ہے۔ اس کے ساتھ پارٹی پارٹی آئین کے مطابق ایک تہائی خواتین افسران کو بھی نہیں بنایا گیا ہے۔ یہ خیال کیا جاتا ہے کہ ان خالی آسامیوں کو مرکزی کابینہ کی ممکنہ توسیع کے پیش نظر رکھا گیا ہے ، تاکہ اس وقت کچھ رہنماؤں کو جگہ دی جاسکے۔

نڈا نے رواں سال جنوری میں پارٹی کی ذمہ داری سنبھالی تھی اور اب ستمبر کے آخر میں قومی عہدیداروں کا اعلان کیا ہے۔ پارٹی آئین کے مطابق ، مرکزی تنظیم میں ، قومی صدر کے علاوہ ، 39 عہدیداروں کو 13 نائب صدر ، 10 جنرل سکریٹری ، 15 سکریٹری اور ایک خزانچی بنایا گیا ہے۔ ندا کی ٹیم اس وقت 12 نائب صدور ، نو جنرل سکریٹری اور 13 سیکرٹریوں پر مشتمل ہے۔ اس لحاظ سے ، نائب صدر ، ایک جنرل سکریٹری اور دو سکریٹریوں کے عہدے خالی ہیں۔ مہیلا مورچہ کی صدر کے اعلان کا اعلان ہونا ابھی باقی ہے۔

 

ایگزیکٹو میں بھی بڑی تبدیلیاں آئیں گی
ندا نے ابھی ایک قومی ایگزیکٹو تشکیل دینا باقی ہے۔ اس تبدیلی کا کم از کم 25 فیصد کام کرنا ہوگا۔ قومی عہدیداروں میں جس طرح سے 70 فیصد تبدیلیاں کی گئیں ہیں اس کے پیش نظر ، ایگزیکٹو میں بھی بڑی تعداد میں تبدیلیاں متوقع ہیں۔ اس کے علاوہ مرکزی پارلیمانی بورڈ ، مرکزی الیکشن کمیٹی کا بھی اعلان کیا جانا ہے۔

راج ناتھ نے ایک تیسری خواتین کو جگہ دی
پارٹی آئین کے مطابق ، تنظیم میں مرکزی عہدیداروں کا ایک تہائی حصہ خواتین کے لئے مختص ہے ، لہذا کم از کم 4 مزید خواتین عہدیداروں کو بھی شامل کرنا پڑے گا۔ تاہم ، ایک طویل عرصے سے ، پارٹی میں نہ تو مکمل کارکنان اور نہ ہی خواتین کو برقرار رکھا گیا ہے۔ آخری بار 2013 میں ، اس وقت کے بی جے پی صدر راج ناتھ سنگھ نے اپنی ٹیم میں تمام 40 عہدیداروں (بشمول صدر سمیت) کا اعلان کیا تھا اور تیسری یعنی 13 خواتین بھی اس میں شامل تھیں۔ جس میں پانچ نائب صدور اور آٹھ سکریٹری بنائے گئے تھے۔

 

بہار کے انتخابات کے بعد ممکنہ توسیع
بی جے پی صدر نے جو عہدے خالی رکھے ہیں وہ مستقبل قریب میں پُر کیے جائیں گے۔ خیال کیا جاتا ہے کہ یہ آسامیاں بہار انتخابات کے بعد مرکزی کابینہ کی ممکنہ توسیع کے پیش نظر رکھی گئیں ہیں ، کیونکہ اس وقت کچھ رہنماؤں کو اقتدار اور تنظیم میں آنے کے لئے تنظیم میں جگہ دی جائے گی۔