ہومبریکنگ نیوزجھارکھنڈ پبلک سروس کمیشن کے میڈیکل ایگزام میں نصرت نور نے ریاستی...

جھارکھنڈ پبلک سروس کمیشن کے میڈیکل ایگزام میں نصرت نور نے ریاستی سطح پر پہلا مقام حاصل کر کے رقم کی تاریخ۔

رانچی: 13؍دسمبر 2022ء (ایجنسی) جھارکھنڈ پبلک سروس کمیشن کے میڈیکل ایگزام کا نتیجہ چار روز قبل جاری کیا گیا۔ اس امتحان میں جمشید پور کی نصرت نور نے ریاستی سطح پر پہلا مقام حاصل کرکے تاریخ ساز کامیابی پائی ہے۔
تفصیلات کے مطابق نصرت نور نے جھارکھنڈ پبلک سروس کمیشن (جے پی ایس سی) کے میڈیکل آفیسرز کے امتحان 2022 کے حال ہی میں جاری کردہ نتائج میں پہلا مقام حاصل کیا۔ نصرت نے جے پی ایس سی امتحان میں ٹاپ کرنے والی پہلی مسلم خاتون بن کر تاریخ رقم کی۔

نصرت نور کی اس کامیابی پر بہت سے لوگوں نے انہیں مبارکباد دی۔ سوشل میڈیا پر بھی بہت سے لوگوں نے ان کے لیے نیک خواہشات کا اظہار کیا۔
جھارکھنڈ پبلک سروس کمیشن (JPSC) ایک مشرقی ریاست کا پبلک سروس کمیشن ہے جو ہندوستانی آئین کے آرٹیکل 315 کے تحت تشکیل دیا گیا ہے۔ یہ 15 نومبر 2000 کو وجود میں آیا۔

اس کا بنیادی مقصد سرکاری محکموں میں مختلف آسامیوں کے لیے منتخب امیدواروں کے مسابقتی امتحانات اور انٹرویوز کا انعقاد ہے۔

توحید عالم فیضی
توحید عالم فیضیhttps://www.nawaemillat.com
روزنامہ ’نوائے ملت‘ اپنے تمام قارئین کو اس بات کی دعوت دیتا ہے کہ وہ خود بھی مختلف مسائل پر اپنی رائے کا کھل کر اظہار کریں اور اس کے لیے ہر تحریر پر تبصرے کی سہولت فراہم کی گئی ہے۔ جو بھی ویب سائٹ پر لکھنے کا متمنی ہو، وہ روزنامہ ’نوائے ملت‘ کا مستقل رکن بن سکتے ہیں اور اپنی نگارشات شامل کرسکتے ہیں۔
کیا آپ اسے بھی پڑھنا پسند کریں گے!

جواب چھوڑ دیں

براہ مہربانی اپنی رائے درج کریں!
اپنا نام یہاں درج کریں

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

- Advertisment -
- Advertisment -
- Advertisment -

مقبول خبریں

حالیہ تبصرے