جان سینا نے سدھارتھ شکلا کو خراج تحسین پیش کیا ، انسٹاگرام پر مونوکروم تصویر شیئر کی۔

31

2 ستمبر کو سدھارتھ شکلا کی موت کی افسوسناک خبر سامنے آئی۔ سدھارتھ کی آخری رسومات جمعہ کو ادا کی گئیں۔ مداحوں کے ساتھ ساتھ ستارے بھی سدھارتھ کے انتقال سے حیران ہیں۔ دریں اثنا ، پہلوان اور ہالی وڈ اداکار جان سینا نے سدھارتھ شکلا کے لیے ایک انسٹاگرام پوسٹ کیا ہے۔

جان کی انسٹا پوسٹ۔
دراصل جان سینا نے سدھارتھ شکلا کی ایک تصویر آج (4 ستمبر) کو سوشل میڈیا پر شیئر کی۔ جان سینا نے انسٹا پر سدھارتھ کی ایک بلیک اینڈ وائٹ تصویر شیئر کی ہے۔ حالانکہ جان نے اپنی پوسٹ کے ساتھ کوئی کیپشن نہیں لکھا ہے۔ سدھارتھ کے لیے جان کی خراج تحسین پوسٹ کو بالی وڈ کے کئی مشہور شخصیات نے بھی پسند کیا ہے۔

مداحوں اور ستاروں کا ٹوٹا ہوا دل۔
شائقین اب بھی سدھارتھ کی موت پر یقین نہیں کر سکتے۔ ہر دل چاہتا ہے کہ کسی بھی طرح سدھارتھ واپس آجائے۔ سدھارتھ کی موت کی خبر سن کر جہاں کچھ مداحوں کی طبیعت بگڑنے کی خبر ہے وہیں کوشل ٹنڈن نے افسوس کے ساتھ سوشل میڈیا کو الوداع کہہ دیا ہے۔ اس کے علاوہ کئی ستاروں نے اپنے دکھ کا اظہار کیا ہے۔

سدھارتھ شکلا بمبئی میں پیدا ہوئے۔
سدھارتھ شکلا 12 دسمبر 1980 کو بمبئی (ممبئی) میں پیدا ہوئے۔ جب سدھارتھ ماڈلنگ کی دنیا میں اپنی قسمت آزما رہا تھا ، اس نے اپنے والد کو کھو دیا۔ تاہم ، اپنے والد کے انتقال کے بعد ، سدھارتھ نے خود کو روکنے یا ہار ماننے کی اجازت نہیں دی۔ سدھارتھ شکلا نے داخلہ ڈیزائننگ میں بیچلر کی ڈگری حاصل کی تھی ، جبکہ اس نے کچھ سال اسی پیشے میں بھی کام کیا۔ سال 2004 میں ، سدھارتھ گلیڈرگس مین ہنٹ اور میگامودل مقابلہ میں رنر اپ تھا اور اس کے بعد ویڈیو ‘ریشم کا رومل’ میں نظر آیا۔

شکلا کی اداکاری کا آغاز۔
سدھارتھ شکلا نے اپنے ٹی وی کی شروعات سال 2008 میں سونی ٹی وی کے ‘بابول کا آنگن چھوٹے نا’ سے کی۔ سدھارتھ نے اس شو میں شبھ رناوت کا کردار ادا کیا۔ شو فروری 2009 میں ختم ہوا۔ اس کے بعد سدھارتھ شکلا 2009 میں ہی ٹی وی شو ‘جانے پہچان سی .. یہ اجنبی’ میں نظر آئے۔ سدھارتھ نے اس شو میں ویر کا کردار ادا کیا۔ اس شو کے بعد ، سدھارتھ ہارر شو آہٹ کی چند اقساط میں بھی دیکھا گیا۔