تھرو بیک تصویر میں رام کپور کی فٹنس دیکھ کر شائقین حیران رہ گئے ، بیوی گوتمی کپور بکنی میں نظر آئیں۔

23

ٹی وی اداکار رام کپور اور گوتمی کپور اپنی شادی شدہ زندگی سے لطف اندوز ہو رہے ہیں۔ دونوں نے سیریل ‘گھر ایک مندر’ میں ایک ساتھ کام کیا تھا۔ وہ سیٹ پر ملے اور ایک دوسرے کو ڈیٹنگ کرنے لگے۔ رام کپور اور گوتمی کپور 2003 میں شادی کے بندھن میں بندھے تھے۔ اب گوتمی نے اپنے انسٹاگرام اکاؤنٹ پر سہاگ رات کی ایک تھرو بیک تصویر پوسٹ کی ہے۔ رام کپور اس نادیدہ تصویر میں اتنے فٹ نظر آرہے ہیں کہ شائقین کے لیے انہیں پہچاننا مشکل ہے۔

تھرو بیک تصویر

تصویر میں ، گوتمی اور رام سمندر کے کنارے پر پوز دے رہے ہیں۔ اس دوران گوتمی سیاہ بکنی ٹاپ اور سرخ شارٹس میں ہیں۔ اس کے ہاتھوں میں مہندی ہے اور اس نے چوڑی پہن رکھی ہے۔ رام شرٹ لیس ہے اور براؤن شارٹس پہنے ہوئے ہے۔ گوتمی نے کیپشن میں لکھا- ‘وہ سال تھا … 2003.’

شائقین کا رد عمل۔

گوتمی اور رام کی اس تصویر پر مداحوں کی جانب سے کافی تبصرے مل رہے ہیں۔ ایک صارف نے لکھا- ‘رام نے ایک انٹرویو میں کہا تھا کہ ہنی مون کے دوران ان کی فٹنس بہترین تھی۔ اس سے انکار نہیں کیا جا سکتا۔ ایک نے کہا- ‘وہ کتنا فٹ ہے۔’ ایک صارف نے لکھا- ‘آپ دونوں بہت گرم لگ رہے ہیں۔ براہ کرم مزید تھرو بیک تصاویر شیئر کریں۔

سیریل اور فلمیں

رام کپور ٹی وی کا معروف چہرہ ہے۔ اس کے مرکزی سیریلز میں ‘کیونکی ساس بھی کبھی باہو تھی’ ، ‘دل کی باتیں دل ہی جانیں’ ، ‘کسام سی’ اور ‘بڑے اچھے لگتے ہیں’ شامل ہیں۔ اس کے علاوہ انہوں نے ‘اسٹوڈنٹ آف دی ایئر’ ، ‘شادی کے سائیڈ ایفیکٹس’ ، ‘کارتک کالنگ کارتھک’ اور ‘بار بار دیکھو’ جیسی فلموں میں کام کیا ہے۔