بی ٹیک۔ پاس انجینئر نے خود کو پھانسی دے دی ، نوکری نہ ملنے پر پریشان تھا

71

نوکری نہ ملنے پر پریشانی میں ، باتیک کے قریب انجینئر نے نوئیڈا فیز 3 پولیس اسٹیشن کے علاقے میں واقع سیکٹر 70 میں اپنے بہنوئی کے فلیٹ میں خودکشی کرلی۔ ملازمت کی تلاش میں وہ کچھ دن قبل نوئیڈا آیا تھا۔ پولیس کو متوفی کے قریب کوئی خودکش نوٹ نہیں ملا ہے۔

اصل میں ، کانپور نگر کے گاؤں دیومن پور کا رہائشی 28 سالہ امان سچن ، بی ٹیک پاس کرنے کے بعد طویل عرصے سے نوکری کی تلاش میں تھا۔ اس نے ملازمت کے لئے پہلے ہی متعدد کمپنیوں کا انٹرویو لیا تھا ، لیکن کامیابی نہیں ملی تھی۔ وہ کچھ دن قبل نوکری کی تلاش میں نوئیڈا کے سیکٹر 70 میں رہائش پذیر اپنے بھائی آکاش سچن کے پاس آیا تھا۔ وہ مختلف کمپنیوں میں انٹرویو دے رہا تھا ، لیکن یہاں بھی اسے نوکری نہیں ملی۔

اسٹیشن انچارج نے بتایا کہ آکاش جمعہ کی سہ پہر اپنی اہلیہ کے ساتھ باہر گیا تھا۔ اماں فلیٹ پر اکیلی تھی۔ اسی دوران اس نے پنکھے سے لٹک کر خودکشی کرلی۔ شام کو آسمان جب فلیٹ تک پہنچا تو اماں کا جسم نوزے سے لٹکا ہوا تھا۔ اس کے بعد پولیس کو اطلاع کردی گئی۔

پولیس نے موقع پر پہنچ کر لاش کو قبضہ میں لے کر پوسٹمارٹم کے لئے بھیج دیا۔ تھانہ انچارج کا کہنا ہے کہ ابتدائی تفتیش سے انکشاف ہوا ہے کہ نوکری نہ ملنے پر نوجوان پریشان تھا۔ تاہم پولیس کو اس کے پاس کوئی خودکش نوٹ نہیں ملا ہے۔ پولیس نے اپنی سطح پر تفتیش شروع کردی ہے۔