بی ایس ای بی 10 ویں 12 ویں امتحان 2022: بہار بورڈ میٹرک ، انٹرمیڈیٹ رجسٹریشن کارڈ ڈاؤن لوڈ کی تاریخ میں توسیع

22

بی ایس ای بی 10 ویں 12 ویں امتحان 2022: بہار اسکول ایگزامینیشن کمیٹی (بی ایس ای بی) نے میٹرک اور انٹرمیڈیٹ بورڈ امتحان 2022 کے لیے ڈمی رجسٹریشن کارڈ ڈاؤن لوڈ کرنے کی تاریخ میں توسیع کردی ہے۔ اب امیدوار اپنا ڈمی رجسٹریشن کارڈ 12-08-2021 تک ڈاؤن لوڈ کر سکتے ہیں۔ نیز ، ان امیدواروں کے ڈمی ایڈمٹ کارڈ جن کی رجسٹریشن 8 اگست تک کی جائے گی ، 9 اگست 2021 کو جاری کیے جائیں گے۔

بہار بورڈ کی طرف سے جاری کردہ معلومات کے مطابق انٹر کا ڈمی رجسٹریشن کارڈ۔ http://seniorsecondary.biharboardonline.com۔ اور میٹرک کا رجسٹریشن کارڈ۔ http://secondary.biharboardonline.com۔ سے ڈاؤن لوڈ کیا جا سکتا ہے۔

12 اگست تک ڈمی ایڈمٹ کارڈ ڈاؤن لوڈ کریں:
بورڈ نے طلباء سے کہا ہے کہ وہ ڈاؤن لوڈ کیے گئے ڈمی رجسٹریشن کارڈ کی تفصیلات کو صحیح طریقے سے چیک کریں۔ اگر ان کے ڈمی رجسٹریشن کارڈ میں کوئی غلطی نظر آتی ہے تو اسے آپ کے سکول کے ذریعے آن لائن درست کیا جا سکتا ہے۔ 12 اگست تک سکول کا سربراہ ڈمی رجسٹریشن میں امیدواروں کے نام ، والدین کے نام ، تصاویر ، تاریخ پیدائش ، ذات ، مذہب ، قومیت ، جنس ، موضوع وغیرہ سے متعلق غلطیوں کو درست کر سکے گا۔ کارڈ اس کے لیے متعلقہ طلباء اپنے دستخط کے ساتھ ڈمی رجسٹریشن کارڈ کی دو فوٹو کاپیاں سکول کے سربراہ کو جمع کرائیں گے۔