بی ایس ای بی بہار بورڈ انٹر داخلہ 2021: بہار بورڈ انٹر داخلہ کی پہلی انتخاب کی فہرست آج جاری کی جائے گی۔

20

بی ایس ای بی بہار بورڈ انٹر داخلہ 2021: بہار بورڈ انٹرمیڈیٹ میں داخلے کے لیے پہلی انتخابی فہرست آج صبح 11 بجے جاری کرے گا۔ فہرست جاری ہونے کے بعد ، ریاست بھر کے انٹر کالجوں اور اسکولوں میں 11 ویں کلاس میں داخلہ شروع ہو جائے گا۔ پہلی سلیکشن لسٹ کی بنیاد پر انٹر میں داخلہ آج سے 24 اگست تک کیا جائے گا۔ جن طلبہ کا نام پہلی سلیکشن لسٹ میں آئے گا ، پھر ان سب کے لیے متعلقہ کالج یا اسکول میں داخلہ لینا لازمی ہوگا۔ اگر کوئی طالب علم 11 ویں جماعت میں داخلہ نہیں لیتا تو اس کا داخلہ منسوخ ہو سکتا ہے۔ اس بار انٹر میں 16 لاکھ سے زائد سیٹیں ہیں۔ داخلہ 3664 کالجوں اور سکولوں میں لیا جائے گا۔

یہ جاننا ہے کہ انٹر داخلہ بہار بورڈ OFSS کے ذریعے کرتا ہے۔ بہار بورڈ نے داخلہ سے پہلے آن لائن درخواستیں لی تھیں۔ آن لائن درخواستیں لینے کا عمل 10 اگست تک تھا۔ درخواست دینے کا موقع بورڈ نے ریاست بھر کے سرکاری اور غیر سرکاری اسکولوں سے میٹرک پاس طلباء کو دیا۔ بتایا گیا کہ انتخاب کی فہرست میٹرک کے نمبروں ، ریزرویشن کیٹیگری اور انسٹیٹیوٹ اور فیکلٹی کے انتخاب کی بنیاد پر موصول ہونے والی درخواستوں سے نکالی جائے گی۔

سکول کالج ہر روز اپ ڈیٹ ہو گا۔
انٹر داخلہ کے لیے بہار بورڈ نے تمام ڈی ای اوز ، کالجوں اور اسکولوں کے پرنسپلز کو ایک خط لکھا ہے۔ بورڈ نے تمام اسکولوں اور کالجوں کو ہدایت کی ہے کہ وہ داخلے کے بعد اگلے دن ہر دن OFSS پورٹل پر اندراج شدہ طلباء کی تفصیلات داخل کریں۔ پہلی سلیکشن لسٹ کی بنیاد پر ، اندراج شدہ طالب علم کی مکمل معلومات اسکول کالج کو آن لائن بورڈ کو بھیجنی ہوگی۔