بیرون ملک بھیجنے کے نام پر فراڈ گینگ کا پردہ فاش

28

بیرون ملک بھیجنے کے نام پر بہار ‘جھارکھنڈ کے کئی لوگوں نے دھوکہ دیا اور دھوکہ دہی کرنے والے گروہ بے نقاب ہو چکے ہیں۔ تین افراد پکڑے گئے ہیں۔ اس کے خلاف گوپال گنج میں ایف آئی آر درج کی گئی ہے۔ ایک نامزد ملزم کو گرفتار کر لیا گیا ہے۔ باقی دو کی گرفتاری کا عمل جاری ہے۔ گوپال گنج پولیس نے پروٹیکٹر آف امیگرینٹ (PoE) -II (بہار-جھارکھنڈ) رتیش راج کو تینوں کے خلاف مختلف دفعات کے تحت ایف آئی آر درج کرکے مطلع کیا ہے۔

دراصل ، گوپال گنج کے ایک شخص نے ہندوستانی سفارت خانے (وزارت خارجہ) سے شکایت کی تھی کہ اس نے خود کو دھوکہ دیا ہے۔ شکایت کنندہ کے مطابق دلیپ یادو نے اسے بیرون ملک بھیجنے کے نام پر اس سے بھاری رقم وصول کی۔ وزارت خارجہ سے لائسنس نہ ملنے کے باوجود دلیپ یادو لوگوں کو غیر قانونی طور پر بیرون ملک بھیجنے کا کاروبار کر رہے تھے۔ ابھی تک ، بہار-جھارکھنڈ کے بہت سے لوگوں کو بیرون ملک بھیج کر دھوکہ دیا گیا ہے۔

وزارت خارجہ کی ہدایات پر جب پٹنہ میں پی او ای آفس نے اس کی تحقیقات کی تو معاملہ درست پایا گیا۔ اس کی بنیاد پر دلیپ یادو کے خلاف تھانے میں مختلف دفعات کے تحت مقدمہ درج کیا گیا۔ دلیپ کے علاوہ نذیر حسین اور انیل سنگھ کے خلاف بھی مقدمہ درج کیا گیا ہے۔ دلیپ کو گرفتار کر لیا گیا ہے جبکہ دیگر دو مفرور ہیں۔

مجاز ایجنٹوں کے بارے میں معلومات حاصل کریں۔

پی او ای نے بیرون ملک جانے کے خواہشمندوں پر زور دیا ہے کہ وہ صرف ان مجاز ایجنٹوں کو شامل کریں جنہیں وزارت خارجہ نے لائسنس دیا ہوا ہے۔ مجاز ایجنٹوں کی فہرست متعلقہ ضلعی انتظامیہ کے پاس دستیاب ہے۔ اگر کوئی شخص چاہے تو وہ موبائل نمبر 9431246620 اور ٹیلی فون نمبر 0612-2521133 پر کال کرکے مجاز ایجنٹوں کی معلومات بھی حاصل کر سکتا ہے۔ اس کے علاوہ ، بہار-جھارکھنڈ کے مجاز ایجنٹوں کے بارے میں معلومات وزارت خارجہ کی ویب سائٹ emigrant.gov.in پر جا کر بھرتی ایجنٹ کے اختیار کے تحت حاصل کی جا سکتی ہیں۔

نئے ایجنٹوں کی بھرتی۔

فی الحال ، بہار-جھارکھنڈ میں مجاز ایجنٹوں کی تعداد بہت کم ہے۔ اس وقت صرف ڈیڑھ درجن ایجنٹ مجاز ہیں۔ اس تعداد کے پیش نظر نئے ایجنٹ بھرتی کیے جا رہے ہیں۔ بہار-جھارکھنڈ سے 30 سے ​​زائد لوگوں نے درخواست دی ہے۔ وزارت خارجہ کی کوشش ہے کہ زیادہ سے زیادہ لوگوں کو لائسنس دیا جائے ، تاکہ لوگ صرف مجاز ایجنٹوں کے ذریعے بیرون ملک جائیں اور دھوکہ دہی کا شکار نہ ہوں۔ اگر مجاز ایجنٹ کوئی غلط کام کرتا ہے تو اس کے خلاف قواعد کے مطابق کارروائی کرنے کا بھی انتظام ہے۔