ہومبریکنگ نیوزبہت خاص ہے الیچی

بہت خاص ہے الیچی

الیچی ہاضمے کو بہتر بنانے میں مدد دیتی ہے اور کینسر جیسی سنگین بیماریوں سے بچاتی ہے۔

کیا آپ چھوٹی الائچی کا اثر جانتے ہیں؟ اکثر لوگ یہ سمجھتے ہیں کہ چھوٹی الائچی یعنی سبز الائچی ٹھنڈی ہوتی ہے۔ جب کہ سچ یہ ہے کہ سبز الائچی بھی بڑی الائچی کی طرح گرم اثر رکھتی ہے۔ لیکن ذائقے میں مٹھاس کی وجہ سے اسے چائے اور میٹھے پکوانوں میں بھی استعمال کیا جاتا ہے۔ یہ مزیدار ہونے کے ساتھ ساتھ صحت کے لیے بھی بہت سے فوائد کا حامل ہے۔

آیوروید میں الائچی کا اثر گرم سمجھا جاتا ہے جو جسم کو گرمی دینے کا کام کرتا ہے، اس لیے اس کا استعمال آپ کے جسم پر سردی کے اثرات کو کم کرتا ہے۔الائچی کے استعمال سے سانس کی تکلیف جیسے دمہ، شدید زکام اور کھانسی سے نجات ملتی ہے۔

اس کے ساتھ ساتھ یہ پھیپھڑوں کے مسائل سے نجات دلانے میں بھی کافی مدد دیتی ہے۔پوٹاشیم، کیلشیم، میگنیشیم جیسے معدنیات سے بھرپور الائچی دل کی دھڑکن کو درست رکھنے میں مددگار ثابت ہوتی ہے۔انسانی جسم میں کئی بیماریاں ہائی بلڈ پریشر کی وجہ سے جنم لیتی ہیں۔اگر آپ اس کا استعمال کرتے ہیں۔

دو سے تین الائچی باقاعدگی سے کھانے سے بلڈ پریشر کو کنٹرول کرنے میں مدد ملے گی۔الائچی کا استعمال نہ صرف پکوانوں میں ذائقہ بڑھانے کے لیے کیا جاتا ہے بلکہ یہ نظام ہاضمہ کو بھی صحت مند رکھتی ہے۔

اس میں اینٹی آکسیڈنٹ اور اینٹی سوزش خصوصیات ہیں، جو میٹابولزم کو بڑھانے کا کام کرتی ہیں۔الائچی ہاضمے کی صحت کو بہتر بنانے میں مدد دیتی ہے اور کینسر جیسی بعض سنگین بیماریوں سے بچاتی ہے۔

یہ نہ صرف ذیابیطس کے علاج میں مدد کرتا ہے بلکہ ڈپریشن سے نمٹنے میں بھی مدد کرتا ہے۔ آپ اپنی خوراک میں الائچی شامل کر سکتے ہیں۔ آپ الائچی کو دودھ میں ملا کر پی سکتے ہیں تاکہ اس کے حیرت انگیز فوائد حاصل ہوں۔

کیا آپ اسے بھی پڑھنا پسند کریں گے!

جواب چھوڑ دیں

براہ مہربانی اپنی رائے درج کریں!
اپنا نام یہاں درج کریں

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

- Advertisment -
- Advertisment -
- Advertisment -

مقبول خبریں

حالیہ تبصرے