بہار کے 20 اساتذہ کو ریاستی ایوارڈ سے نوازا جائے گا۔

34

ریاستی ٹیچر ایوارڈ 2021 بہار: بہار کے وزیر تعلیم وجے کمار چودھری نے آج کہا کہ ریاست کے 20 اساتذہ کو ریاستی ٹیچر ایوارڈ سے نوازا جائے گا۔ جناب چوہدری نے یہاں بتایا کہ 5 ستمبر کو یوم اساتذہ کے موقع پر 20 اساتذہ کو ریاستی حکومت کی طرف سے ریاستی استاد ایوارڈ 2021 سے نوازا جائے گا۔ ماضی میں ریاست کے دو دیگر اساتذہ ہری داس شرما اور مسز چندنا دت کو بھی قومی ایوارڈ 2021 کے لیے منتخب کیا گیا ہے۔ انہوں نے ریاستی حکومت کی جانب سے ان تمام منتخب اساتذہ کو مبارکباد اور مبارکباد دی ہے۔

وزیر نے کہا کہ اس طرح کے ایوارڈ مثبت اور متاثر کن ماحول پیدا کرتے ہیں اور دیگر اساتذہ کو بھی اپنا بہترین دینے کی ترغیب دی جاتی ہے۔ حوالہ کے علاوہ ، ریاستی حکومت کی جانب سے منتخب اساتذہ کو ریاستی ٹیچر ایوارڈ کے لیے 15000 روپے کی رقم بھی دی جاتی ہے۔

ایوارڈ کے انتخاب کے لیے ضلعی سطح کی کمیٹی اساتذہ کی سفارش کرتی ہے۔ ان سفارش کردہ اساتذہ کا قومی اور ریاستی سطح پر 11 پیرامیٹرز کی بنیاد پر جائزہ لیا جاتا ہے۔ اس تشخیص میں ، اساتذہ کے کردار ، تربیت ، تعلیمی کام میں دلچسپی ، جدید تجربات اور نصابی سرگرمیوں اور بچوں میں سماجی بیداری لانے وغیرہ پر پیرامیٹرز کی بنیاد پر غور کیا جاتا ہے۔

جن اساتذہ کو نوازا گیا ہے ان میں نیشی کماری ، دھننجے آچاریہ ، کماری ویبہ ، جتندر کمار سنہا ، کنچن کامینی ، منوج کمار نرالا ، نسیم اختر ، رام ایکوال رام ، امیت کمار ، شیو نارائن مشرا ، پرمود کمار ، راجیو کمار پاٹھک ، ششی بھوشن شاہی ، نمرتا مشرا ، پونم یادو ، سنیتا سنہا ، بھارتی رنجن ، شروتی کماری ، ویبھا رانی اور منجو کماری۔