بہار کے نرکٹیا گنج روڈ حادثہ میں تین افراد ہلاک

166

whatsapp image 2020 12 21 at 103159 pm 1608570143

پاواپوری میں مشتعل افراد نے بس کو نذر آتش کیا۔

  • نالندہ میں 5 ، بتیا میں 3 ، گوپال گنج اور بھاگل پور میں 1 ہلاک۔

نالینڈا کے پاواپوری میں بیلگام بس نے موٹرسائیکل سے چلنے والے نوجوان کو کچل ڈالا ، جبکہ اسلام پور میں دو الگ الگ سڑک حادثات میں 4 افراد ہلاک ہوگئے۔ اسی وقت ، گوپال گنج کے بیکنٹھ پور میں ، تیز رفتار کار نے 10 سالہ بچے کو ہلاک کردیا۔ یہاں ، بتیاہ کے نارکٹیا گنج میں ایک ٹینکر نے موٹر سائیکل پر سوار 3 افراد کو کچل دیا۔ بھاگلپور کے کجاریلی میں ایک شخص کو اچانک گاڑی نے ٹکر ماردی ، جس میں وہ موقع پر ہی دم توڑ گیا۔ 6 سڑک حادثات میں مجموعی طور پر 10 افراد ہلاک ہوگئے ہیں۔

پاوپوری میں لوگوں نے ایک بس کو نذر آتش کیا

پاوالپوری ، نالینڈا میں بیلگام بس نے موٹرسائیکل سوار کو اس طرح ٹکرائی کہ وہ موقع پر ہی دم توڑ گیا۔ تصادم اتنا شدید تھا کہ اس نوجوان نے 300 میٹر تک بس کو گھسیٹا۔ یہ واقعہ بکرا گاؤں کے قریب پیش آیا۔ جاں بحق ہونے والے شخص کی شناخت چیکو سنگھ جینیڈی گاؤں کے نام سے ہوئی ہے۔ اس نے انسپکٹر کا تحریری امتحان پاس کیا تھا۔ وہ بہارشریف میں پڑھتا تھا۔ پیر کے روز ، چیکو سنگھ موٹرسائیکل کے ذریعے بہارشریف سے اپنے گاؤں جنیدی جارہا تھا۔ اسی دوران بیکرا گاؤں کے قریب بیلگام بس نے اسے کچل دیا۔

جائے وقوع پر موجود ہجوم اور سڑک پر پڑے نوجوانوں کی موٹرسائیکل۔

جائے وقوع پر موجود ہجوم اور سڑک پر پڑے نوجوانوں کی موٹرسائیکل۔

مشتعل افراد نے بس میں توڑ پھوڑ کی اور اسے آگ لگا دی۔ انہوں نے سڑک کو مسدود کرکے زبردست کارکردگی کا مظاہرہ کیا۔ موقع دیکھ کر ، مقامی پولیس پہنچ گئی ہے اور لوگوں کو راضی کرنے کی کوشش کر رہی ہے۔ اس وقت علاقے میں ماحول کشیدہ ہے۔

2 اسلام پور میں سڑک حادثات میں 4 افراد ہلاک

اسلام پور ، نالینڈا میں ، پیر کو ایک بے قابو ٹریکٹر موٹرسائیکل سوار کو چھوڑ گیا۔ حادثے میں دو افراد موقع پر ہی دم توڑ گئے۔ یہ واقعہ پوسٹ آفس موڑ کے قریب پیش آیا۔ موت سے ناراض لوگوں نے اسلام پور-پٹنہ روٹ بلاک کردیا۔ اسی دوران ، اسلام پور کے گاؤں پنچلووا میں کھیت میں ہل چلانے جانے والا ایک ٹریکٹر خود سے الٹ گیا ، جس میں دو کسان ہلاک ہوگئے۔

گوپال گنج میں 10 سالہ بچہ ہلاک

گوپال گنج کے بائکونٹھ پور میں پیر کے روز ایک 10 سالہ بچے کو تیز رفتار کار نے کچل ڈالا جس سے وہ موقع پر ہی جاں بحق ہوگیا۔ مقتول کی شناخت راجن کمار ولد کشور رنجن مانجھی کے نام سے ہوئی ہے۔ موت سے مشتعل افراد نے این ایچ 101 کو روک دیا۔ مقامی لوگوں نے بتایا کہ راجن این ایچ 101 کے راستے وطن لوٹ رہا تھا۔ تب ہی ، سامنے سے آنے والی ایک بے قابو کار نے اسے کچل ڈالا۔ جب آس پاس کے لوگوں نے اسے دیکھا تو وہ موقع پر پہنچا اور راجن کو اسپتال پہنچایا ، لیکن حادثہ اتنا سنگین تھا کہ وہ موقع پر ہی دم توڑ گیا۔ اطلاع ملتے ہی پولیس وہاں پہنچی۔ ابھی لوگوں نے این ایچ 101 کو مسدود کردیا ہے۔ اسٹیشن ہیڈ میتلیش کمار پانڈے ناراض لوگوں کو سمجھا رہے ہیں۔ مقامی افراد معاوضے کے مطالبے پر قائم ہیں اور کار ڈرائیور کے خلاف ایف آئی آر درج کرکے گرفتاری کا مطالبہ کر رہے ہیں۔

بتیاح میں ٹینکر کے تصادم میں 3 افراد ہلاک

بتیاح کے نارکٹیا گنج ریلوے اسٹیشن اسپتال کے قریب ایک ٹینکر نے موٹرسائیکل کو ٹکر ماری ، 3 افراد ہلاک حادثے کے بعد مقامی لوگوں کا ہجوم تھا۔ اطلاع ملتے ہی مقامی پولیس وہاں پہنچی اور نعش کو اپنے قبضہ میں لیا۔ جاں بحق ہونے والے افراد کی شناخت گاونہا مرلی بھھاروا گاؤں کے رہائشی کے طور پر ہوئی ہے۔ مقامی لوگوں نے بتایا کہ تیز رفتار سے آنے والا ٹینکر اوور برج سے نیچے آرہا تھا۔ اسی دوران ٹینکر نے پیچھے سے موٹرسائیکل پر سوار 3 افراد کو ٹکر ماردی۔ پوسٹل پارسل کی وین آگے جارہی تھی۔ ٹینکر نے نوجوانوں کو کچلتے ہوئے پارسل وین کو بھی ٹکر مار دی۔ یہ تینوں ٹینکر اور پارسل وین کے درمیان ٹکرا گئیں جس کے نتیجے میں وہ موقع پر ہی جاں بحق ہوگئے۔ لوگوں نے بتایا کہ سنی اور پٹیل راوت جموں جارہے تھے۔ برجیش پٹیل اسی موٹرسائیکل پر بیٹھ کر نرکتیاگنج بس پکڑنے آرہے تھے۔ ادھر ، اوور برج سے نیچے آرہے تھے ، ایک ٹینکر نے موٹرسائیکل کو زوردار انداز سے ٹکر ماری۔

بتیہ میں واقعے کے بعد لوگوں کا ہجوم۔

بتیہ میں واقعے کے بعد لوگوں کا ہجوم۔

بھاگلپور میں 1 ہلاک

بھاگلپور کے کجاریلی میں ، ایک شخص کو اچانک گاڑی نے ٹکر ماردی ، جس میں وہ موقع پر ہی دم توڑ گیا۔ واقعہ گورچاکی پٹرول پمپ کے قریب کا ہے۔ جاں بحق ہونے والے شخص کی شناخت بجو پنڈت ولد بھوونیشور پنڈت کے نام سے ہوئی ہے جو ساجور تھانہ علاقہ کے نارائن پور کا رہائشی ہے۔ مقتول کے لواحقین نے بتایا کہ وہ روزانہ ببلو کی طرح مجاہد پور تھانے کے قریب اپنے کام پر جارہا تھا۔ اس دوران ، ایک تیز رفتار کار کار سے باہر نکل گئی ، اسے روندتے ہوئے۔ واقعے کی اطلاع ملتے ہی مقامی پولیس نے نعش قبضہ میں لے کر پوسٹمارٹم کے لئے بھیج دی۔