بہار پنچایت انتخابات: ووٹنگ روم میں سی سی ٹی وی کا انکشاف

بہار پنچایت انتخابات: ووٹنگ روم میں سی سی ٹی وی کا انکشاف

بہار پنچایت انتخابات: ووٹنگ روم میں سی سی ٹی وی کا انکشاف

مغربی چمپارن کے شکار پور تھانے کے ہردی ٹیڈا پنچایت کے پاکپی گاؤں میں واقع بوتھ نمبر 54 پر نصب سی سی ٹی وی کو دیکھ کر گاؤں والوں نے ہنگامہ برپا کردیا۔ پولنگ اسٹیشن کے ای وی ایم روم میں سی سی ٹی وی کیمروں کی تنصیب اور دو نوجوانوں کی جانب سے ہٹائے جانے کے بارے میں معلومات پر سینکڑوں دیہاتیوں نے جمع ہو کر دونوں نوجوانوں کو ہنگامہ آرائی کی۔

ہنگامہ آرائی کے بارے میں اطلاع ملنے پر شکار پور تھانے کے ایس آئی برج کشور کمار پولیس ٹیم کے ساتھ پکی گاؤں پہنچے اور دونوں نوجوانوں کو جنہیں گاؤں والوں نے حراست میں رکھا تھا پکڑ کر شکار پور تھانے پہنچے۔ سی سی ٹی وی کی تنصیب کی اطلاع پر سب ڈویژن انتظامیہ حرکت میں آگئی اور ایس ڈی ایم دھننجے کمار نے معاملے کی تفتیش سی او راہل کمار کو سونپی۔ حراست میں لیے گئے نوجوانوں میں اجیت شرما اور مو سرفروز شامل ہیں جو کہ باہرووا گاؤں کے رہائشی ہیں۔

سی او راہول کمار نے کہا کہ معاملے کی تحقیقات کی جا رہی ہے۔ اسی وقت ، سیکٹر آفیسر منٹو کمار نے بتایا کہ انہیں اسکول کے ایچ ایم دھننجے پانڈے نے بتایا کہ اسکول میں بنائے گئے پولنگ روم میں سی سی ٹی وی نصب کیا گیا ہے۔ دو نوجوان سی سی ٹی وی کھولنے آئے ہیں۔ سیکٹر آفیسر نے کہا کہ وہ پولنگ روم میں سی سی ٹی وی کی تنصیب کے بارے میں نہیں جانتے تھے۔ یہ معلومات اعلیٰ افسران کو دی گئی ہے۔
دوسری جانب مشتعل دیہاتیوں نے کہا کہ کس کے کہنے پر ای وی ایم روم میں سی سی ٹی وی کیمرہ نصب کیا گیا۔ منصفانہ تحقیقات ہونی چاہیے۔ اس واقعے کے بعد انتظامی محکمہ میں ہلچل ہے اور تحقیقات کی جا رہی ہے۔ ایس ایچ او اجے کمار نے بتایا کہ دو نوجوانوں کو حراست میں لے کر پوچھ گچھ کی جا رہی ہے۔ معاملے کا انکشاف جلد کیا جائے گا۔