بہار: بختیار پور کو نتیش نگر کا نام دینے کے مطالبے پر ناراض سی ایم نے کہا – یہ سب فضول ہے۔

39

وزیر اعلی نتیش کمار۔ اس نے بختیار پور کا نام ‘نتیش نگر’ رکھنے کی بات کو ختم کر دیا ہے۔ انہوں نے کہا کہ میں بختیار پور میں پیدا ہوا۔ اس کا نام کون بدل سکتا ہے؟

پیر کو جنتا دربار کے بعد جب صحافیوں نے ان سے یہ سوال پوچھا تو وزیر اعلیٰ نے کہا کہ کیا معاملہ ہے؟ بختیار پور کا نام کیسے بدلے گا؟ کچھ لوگ بغیر کسی مطلب کے بختیار پور کے بارے میں بات کرتے رہتے ہیں۔ وزیراعلیٰ نے یہ حوالہ بھی دیا کہ نالندہ یونیورسٹی کے حوالے سے ایک آل انڈیا ایکٹ بنایا جا رہا ہے ، تب پارلیمنٹ میں ایک رکن پارلیمنٹ نے کہا کہ جس نے نالندہ یونیورسٹی کو تباہ کیا اس نے اپنا کیمپ بختیار پور میں ہی رکھا تھا۔ اس بار اسی بختیار پور میں پیدا ہونے والا آدمی ایک نئی نالندہ یونیورسٹی بنا رہا ہے۔

واضح رہے کہ بی جے پی ایم ایل اے ہری بھوشن ٹھاکر بچول تین دن سے بختیار پور کا نام تبدیل کرنے کا مطالبہ کر رہے تھے۔ پیر کو انہوں نے اپنے مطالبے میں مزید کہا کہ بختیار پور کا نام نتیش کمار کے نام پر رکھا جائے۔ خلجی ڈاکو تھا۔ تاہم وزیراعلیٰ نے خود بختیار پور کا نام لینے سے انکار کردیا ہے۔

بی جے پی ایم ایل اے ہری بھوشن ٹھاکر بچول نے کہا کہ جس طرح الہ آباد کا نام بدل کر پریاگ راج رکھا گیا تھا ، اسی طرح بختیار پور کا بھی نام تبدیل کیا جانا چاہیے۔ پیر کو صحافیوں سے گفتگو کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ کسی ڈاکو کے نام پر کسی شہر کا نام رکھنا درست نہیں ہے۔ بی جے پی ایم ایل اے نے کہا کہ بختیار پور کا نام بختیار خلجی کے نام پر رکھا گیا جو کہ بالکل غلط ہے۔ بختیار نے نالندہ یونیورسٹی کو لوٹا اور جلا دیا ، جو اس وقت دنیا کا سب سے بڑا تعلیمی مرکز تھا۔ کسی شہر کا نام کسی ایسے شخص کے نام پر نہیں رکھا جا سکتا جو ورثہ ورثہ کو تباہ کر دے۔

انہوں نے وزیر اعلیٰ نتیش کمار کے نام پر بختیار پور شہر کا نام تبدیل کرنے کی دلیل دی اور کہا کہ نالندہ یونیورسٹی جسے بختیار خلجی نے تباہ کیا ، نتیش کمار نے اسے دوبارہ قائم کرکے زندہ اور فعال بنایا ہے۔ اس لیے بختیار پور کا نام ان کے نام پر رکھا جائے۔ باچاول نے کہا کہ بختی پور کو بھی نتیش نگر کا نام دیا جانا چاہیے کیونکہ وزیراعلیٰ یہیں بڑے ہوئے ہیں۔ یہیں سے میں نے اپنی تعلیم حاصل کی۔ وکاس مرد ہے اور اس نے پوری ریاست کو ترقی دی ہے۔ ایم ایل اے نے کہا کہ وہ اسمبلی کے آئندہ سیشن میں اس کی تجویز لائیں گے اور ارکان اسمبلی کی حمایت بھی جمع کریں گے۔

متعلقہ خبریں۔