بدھ, 30, نومبر, 2022
ہومبریکنگ نیوزبھارت میں 5G سم کارڈ: کیا آپ کو 5G کے لیے ایک...

بھارت میں 5G سم کارڈ: کیا آپ کو 5G کے لیے ایک نئی سم کی ضرورت ہے؟

5G دن بہ دن بہت مقبول ہوتا جا رہا ہے۔ دنیا بھر میں کئی لوگ ہمیشہ جدید ترین ڈیوائس کی تلاش میں رہتے ہیں۔ اب، تقریباً تمام جدید ترین اسمارٹ فونز 5G کنیکٹیویٹی کے ساتھ آتے ہیں۔ 5G پوری دنیا میں تیزی سے پھیل رہا ہے۔ تاہم، بہت سے لوگ اس بارے میں فکر مند ہیں کہ آیا ان کی پرانی 4G سم 5G فون میں کام کرے گی۔ یہاں، ہم آپ کو اس موضوع پر صحیح وضاحت دیں گے۔

 

لوگ ہمیشہ اپنے فون نمبرز کو جتنا ممکن ہو سکے رکھنے کی کوشش کرتے ہیں۔ ہمارے فون نمبروں کو بار بار تبدیل کرنا پریشان کن ہوگا۔ ہمیں اپنے رابطوں کے ساتھ نئے فون نمبر کا اشتراک کرنا اور اسے اپنے تمام اہم اکاؤنٹس میں تبدیل کرنا تھوڑا سا پریشان کن معلوم ہو سکتا ہے۔ اس صورت میں، اگر آپ کافی عرصے سے سم کارڈ استعمال کر رہے ہیں، تو یہ 4G سم کارڈ ہونے کا امکان ہے۔ تو، کیا یہ 4G سم 5G نیٹ ورک پیش کرنے کے لیے نئے 5G اسمارٹ فون میں کام کرے گا؟

0کیا آپ اپنا پرانا 4G سم کارڈ 5G فون میں استعمال کر سکتے ہیں؟

سادہ جواب ہاں میں ہے۔ آپ کو نئے 5G سمارٹ فون کے لیے نیا 5G سم کارڈ خریدنے کی ضرورت نہیں ہے۔ آپ اپنے تازہ ترین 5G فون پر اپنا پرانا 4G سم کارڈ آسانی سے استعمال کر سکتے ہیں۔ اگر آپ کا سم کارڈ 4G/LTE نیٹ ورکس کے ساتھ اچھی طرح کام کرتا ہے، تو یہ آپ کے علاقے میں لائیو ہونے پر 5G کے ساتھ بھی کام کرے گا۔ یہ کام کرے گا اور ڈیٹا سے جڑے گا۔

 

اس کے علاوہ، ٹیلی کام آپریٹر جیسے Airtel نے کہا ہے کہ موجودہ 4G سم کے ساتھ، آپ 5G نیٹ ورک تک رسائی حاصل کر سکتے ہیں۔

 

4G سم کارڈ ایک نئے 5G فون میں کام کرے گا، اور آپ 5G سروسز سے فائدہ اٹھا سکتے ہیں۔ لیکن، کچھ حدود ہو سکتی ہیں۔ اگر آپ نئے 5G نیٹ ورک سے جڑنے کے بارے میں تمام تجربات حاصل کرنا چاہتے ہیں، تو آپ کو ایک نیا 5G سم رکھنے کی ضرورت ہوگی۔ اس صورت میں، آپ کو اپنے 4G سم کو 5G سم کارڈ میں اپ گریڈ کرنا ہوگا۔

 

Airtel 5G سم:

ایرٹیل نے تصدیق کی ہے کہ ایرٹیل 4G سم استعمال کرنے والوں کو اپنی 4G سم کو 5G سم میں تبدیل کرنے کی ضرورت نہیں ہے اور وہ 5G سم کے بغیر 5G خدمات سے لطف اندوز ہوسکتے ہیں۔ ہندوستان میں Airtel 5G خدمات تک رسائی کے لیے آپ کو نیا 5G سم کارڈ خریدنے کی ضرورت نہیں ہے۔ 5G نیٹ ورک سے زیادہ سے زیادہ فائدہ اٹھانے کے لیے یہ نوٹ کرنا چاہیے؛ آپ کو 5G سم میں اپ گریڈ کرنا پڑے گا۔

کیا آپ کو ہندوستان میں 5G نیٹ ورک کے لیے ایک نئی سم کی ضرورت ہے؟

سیدھا سیدھا جواب نہیں ہے۔ کچھ 4G سم کارڈز 5G نیٹ ورکس کے ساتھ فارورڈ مطابقت رکھتے ہیں۔ لہذا، آپ کو اپنے موجودہ 4G سم کے ساتھ 5G نیٹ ورک ملے گا۔ ایئرٹیل جیسی ٹیلی کام کمپنیوں نے کہا ہے کہ آپ کو 5G خدمات تک رسائی کے لیے نیا 5G سم کارڈ خریدنے کی ضرورت نہیں ہوگی۔ اس کا مطلب ہے کہ ہم کہہ سکتے ہیں کہ ہمیں ہندوستان میں 5G سم کارڈ کی ضرورت نہیں ہوگی، کم از کم ایئرٹیل کے لیے۔ تاہم، مستقبل میں، آپ کو ایک نیا 5G سم کارڈ خریدنا پڑ سکتا ہے تاکہ 5G کو اس کی زیادہ سے زیادہ صلاحیت تک حاصل کیا جا سکے۔

 

ایرٹیل نے این ایس اے موڈ کا انتخاب کیا ہے۔

Bharti Airtel 5G ایک غیر اسٹینڈ 5G (NSA) انفراسٹرکچر پر مبنی ہے۔ یہ ایرٹیل کو بغیر کسی اضافی قیمت کے 4G ٹیکنالوجی استعمال کرنے کی اجازت دیتا ہے۔ اس کے علاوہ دیگر وجوہات بھی ہو سکتی ہیں، جیسے (1) SA آلات کے لیے ایک اچھی طرح سے تیار کردہ ماحولیاتی نظام کی کمی اور (2) SA موڈ صرف اس صورت میں مؤثر طریقے سے کام کرتا ہے جب 3.5 GHz سپیکٹرم کے ساتھ ذیلی GHz فریکوئنسیز شامل ہوں۔ چونکہ 5G NSA حل موجودہ 4G انفراسٹرکچر کا استعمال کرتا ہے، اس لیے Airtel کے صارفین کو ہندوستان میں 5G سم میں اپ گریڈ کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔

 

Jio کا 5G SA موڈ پر مبنی ہے۔

5G NSA کے مقابلے 5G SA مہنگا ہے۔ تاہم، Jio 5G SA برداشت کر سکتا ہے اور SA نیٹ ورک کی صلاحیتوں کو پیش کرنا چاہتا ہے۔ دیگر ممکنہ وجوہات میں شامل ہیں (1) 5G NSA کوئی پیش رفت کی کارکردگی پیش نہیں کرتا، اور (2) 5G SA بجلی کی کھپت کو کم کر سکتا ہے کیونکہ اسے 4G LTE کے ساتھ کام کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔ لہذا Jio 5G SA استعمال کرنے کے لیے، آپ کو شاید 5G سم کارڈ میں اپ گریڈ کرنا پڑے گا۔

 

براہ کرم ہمارے ساتھ جڑے رہیں؛ ٹیلی کام آپریٹر کی جانب سے سرکاری معلومات فراہم کرنے کے بعد ہم آپ کے تمام سوالات کا جواب دیں گے۔

روزنامہ نوائے ملت
روزنامہ نوائے ملتhttps://www.nawaemillat.com
روزنامہ ’نوائے ملت‘ اپنے تمام قارئین کو اس بات کی دعوت دیتا ہے کہ وہ خود بھی مختلف مسائل پر اپنی رائے کا کھل کر اظہار کریں اور اس کے لیے ہر تحریر پر تبصرے کی سہولت فراہم کی گئی ہے۔ جو بھی ویب سائٹ پر لکھنے کا متمنی ہو، وہ روزنامہ ’نوائے ملت‘ کا مستقل رکن بن سکتے ہیں اور اپنی نگارشات شامل کرسکتے ہیں۔
کیا آپ اسے بھی پڑھنا پسند کریں گے!

جواب چھوڑ دیں

براہ مہربانی اپنی رائے درج کریں!
اپنا نام یہاں درج کریں

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

- Advertisment -
- Advertisment -
- Advertisment -

مقبول خبریں

حالیہ تبصرے