بھائی شاہد کپور ایشان کھٹر کی فلم ‘پیپا’ کا پہلا روپ دیکھ کر بہت متاثر ہوئے ، کترینہ کیف-ہما قریشی بھی دنگ رہ گئیں

23

بالی وڈ اداکار ایشان کھٹر نے انسٹاگرام پر اپنی آنے والی فلم ‘پیپا’ کا فرسٹ لک شیئر کیا ہے۔ نظر شیئر کرنے کے ساتھ ساتھ ، اداکار نے بتایا کہ اس آنے والی فلم کی شوٹنگ شروع ہو چکی ہے۔ یہ پوسٹر سوشل میڈیا پر وائرل ہو گیا ہے جیسے ہی ایشان نے اسے پوسٹ کیا۔ دوسری جانب بالی وڈ کے ستارے ایشان کے لک سے متاثر ہیں۔

ایشان اپنے لک میں اس طرح نظر آرہا تھا۔

پوسٹر میں ایشان ایک جنگی ٹینک میں کھڑے نظر آرہے ہیں۔ پوسٹر میں ، کلین شیوان ایشان فوج کی وردی پہنے ہوئے نظر آرہے ہیں ، ہاتھ میں رائفل تھامے ہوئے ہیں۔ اپنی شکل شیئر کرتے ہوئے ، ایشان نے کیپشن میں لکھا – یہ خاص ہونے والا ہے #پیپا کی ‘شوٹنگ’ گوڈ اسپیڈ شروع ہوتی ہے۔ ”

شاہد کپور سمیت ان ستاروں کو بھی ایشان کا لک پسند آیا۔

ایشان کی پوسٹ پر رد عمل دیتے ہوئے ان کے بھائی اداکار شاہد کپور نے لکھا ، “اوہو بہت اچھا لگ رہا ہے۔” کترینہ کیف نے لکھا ، “بہت پرجوش”۔ ایشان کے والد راجیش کھٹر نے تبصرہ کیا ، ‘ایک ٹانگ کا بچہ توڑ دو۔ ہما قریشی نے لکھا ، “مبارک ہو۔” نیہا دھوپیا ، تبو اور زویا اختر نے ہائپ ایموجی سے تبصرہ کیا ہے۔

1631694198

جانئے کہ اس فلم میں اور کون ہے۔

ایشان کھٹر کے علاوہ ، آنے والی فلم پیپا میں مرونال ٹھاکر ، پریانشو پینیولی اور سونی رازدان بھی ہیں۔ ان سب نے اس فلم کی شوٹنگ شروع کر دی ہے۔ فلم کی پہلی شوٹنگ کا شیڈول امرتسر میں کیا جا رہا ہے۔ فلم کی ہدایات راجہ مینن دے رہے ہیں۔

یہ فلم پاک بھارت جنگ پر مبنی ہے۔

آپ کی معلومات کے لیے ہم آپ کو بتاتے ہیں کہ یہ فلم 1971 کی پاک بھارت جنگ پر مبنی ہے۔ پیپا میں ، ایشان 45 ویں کیولری ٹینک اسکواڈرن کے سینئر بریگیڈیئر مہتا کا مرکزی کردار ادا کریں گے۔ جبکہ مرونال اور پریانشو ‘پیپا’ میں ایشان کے بہن بھائیوں کا کردار ادا کریں گے ، سونی اپنی ماں کا کردار ادا کریں گے۔ فلم پیپا جنگی تجربہ کار بریگیڈیئر بلرام سنگھ مہتا کی کتاب “دی برننگ چافس” پر مبنی ہے۔