بگ باس او ٹی ٹی گرینڈ فائنل: سفر کے آخری مرحلے میں ‘بگ باس او ٹی ٹی’ ، جانیں کہ گرینڈ فائنل کو کب اور کہاں دیکھنا ہے؟

30

‘بگ باس او ٹی ٹی’ کا سفر اپنے آخری اسٹاپ پر ہے۔ اس شو کے گرینڈ فائنل میں صرف 3 دن باقی ہیں۔ جہاں دویا اگروال ، شمیتا شیٹھی ، راکیش باپٹ ، نشانت بھٹ ، پرتیک سہج پال اور نیہا بھاسین سمیت مدمقابل آخری ہفتے تک پہنچ چکے ہیں۔ شو کے شائقین یہ دیکھنے کے لیے بے چین ہیں کہ بگ باس او ٹی ٹی کا تاج کس کے سر پر سجایا جائے گا۔ اگر آپ ریئلٹی شو بگ باس او ٹی ٹی (اوور دی ٹاپ) کے گرینڈ فائنل کے بارے میں بہت پرجوش ہیں تو یہ خبر آپ کے لیے فائدہ مند ثابت ہو سکتی ہے۔

باقی مدمقابل بن جائیں گے۔ بگ باس 15۔ کا حصہ!

رپورٹ کے مطابق ، شو کے اختتام سے قبل دو مدمقابلوں کے کارڈ کلیئر کر دیے جائیں گے اور باقی 4 مدمقابل فائنل تک پہنچ جائیں گے۔ کہا جا رہا ہے کہ عوام کے ووٹوں کے بعد جو بھی مدمقابل زندہ رہے گا ، وہ بھی ‘بگ باس 15’ کا حصہ بن جائیں گے۔ کرن جوہر فلم بندی کے دن فاتح کے نام کی میزبانی اور اعلان کریں گے۔

ہم آپ کو بتاتے ہیں کہ ‘بگ باس او ٹی ٹی’ تقریبا started 5 ہفتے پہلے یعنی 8 اگست کو شروع ہوا تھا۔ ستارے شو میں کنکشن کے طور پر گھر میں داخل ہوئے تھے۔ شو اپنے اختتام کو پہنچ چکا ہے۔

بگ باس او ٹی ٹی لائیو کب اور کہاں دیکھنا ہے؟

‘بگ باس او ٹی ٹی’ کا فائنل 18 ستمبر کو شام 7 بجے شروع ہوگا۔ اس ویڈیو کو اسٹریمنگ پلیٹ فارم ووٹ سلیکٹ پر آن لائن سٹریم کیا جائے گا۔ آپ کی سکرین پر فائنل دیکھنے کے لیے آپ کو ووٹ پریمیم سبسکرپشن کی ضرورت ہے۔

بگ باس 15: تازہ ترین اپ ڈیٹس۔

بگ باس 15 کا پریمیئر 3 اکتوبر کو رات 9 بجے ٹی وی پر ہوگا۔ سلمان خان کی میزبانی میں یہ شو پیر سے جمعہ رات 10:30 بجے اور ویک اینڈ کا وار ہفتے اور اتوار کو رات 9 بجے نشر ہوگا۔ سلمان نے پرومو میں اشارہ کیا ہے کہ ‘بگ باس 15’ جنگل سے شروع ہوسکتا ہے۔ بات ہو رہی ہے کہ شو میں حصہ لینے والوں کو کم سے کم سہولیات فراہم کی جائیں گی۔