بچوں میں ٹیلنٹ پوشیدہ ہے ، بہتر بنانے کی ضرورت ہے۔

31

بچوں میں ٹیلنٹ پوشیدہ ہے ، بہتر بنانے کی ضرورت ہے۔

میٹرک اور انٹر میں بہتر نمبر حاصل کرنے والے طلباء اور والدین کو اعزاز دیا گیا:

تصویر:

14 راجگیر 01: دیویکا درشانی اپنے والدین کے ساتھ ، جنہوں نے سرسوتی ودیا مندر میں میٹرک میں بہتر نمبر حاصل کیے۔

راجگیر۔ ذاتی نامہ نگار

بچوں میں بے پناہ صلاحیتیں پوشیدہ ہیں۔ اسے بہتر بنانے کی ضرورت ہے۔ اگر صحیح راستہ دکھایا جائے تو وہ چمکتے ہیں اور ان کے اندر موجود ٹیلنٹ باہر آتا ہے۔ راشٹریہ سویم سیوک سنگھ کے قومی ایگزیکٹو رکن پرکاش چندر جیسوال نے یہ باتیں منگل کو سرسوتی ودیا مندر میں پرتیبھا سمن تقریب میں کہی۔ جناب جیسوال نے کہا کہ بچے ملک کے مستقبل کے رہنما ہوتے ہیں۔ ان کو بہتر تعلیم دینا ہم سب کی ذمہ داری ہے۔ بچوں میں کتابی علم کے ساتھ دوسری قسم کی سرگرمیوں کے بارے میں معلومات دینا ضروری ہے۔ وقت کے مطابق نئی ٹیکنالوجی کا علم ہونا بھی ضروری ہے۔

اس کے بغیر وہ زندگی میں آگے نہیں بڑھ سکتے۔ صرف علم حاصل کرنے سے وہ ملک اور معاشرے کی بہتر خدمت کر سکیں گے۔ اس ٹیلنٹ ایوارڈ میں والدین کو بھی اعزاز دیا گیا۔ دیویکا درشانی اور اس کے والدین سمیت طلباء کو اسکول نے 90 فیصد سے زائد نمبر حاصل کرنے پر اعزاز دیا۔ پرنسپل امریش کمار نے بتایا کہ اس بار اسکول کے 191 طلباء میں 100 فیصد نتیجہ حاصل کیا گیا۔

اس میں 45 طالب علموں نے 90 فیصد سے اوپر اسکور کرکے بہتر کارکردگی کا مظاہرہ کیا۔ لوپامودرا وشوال نے 99.67 فیصد ، دیویکا درشانی نے 99.17 اور پرشانت نے 96.33 فیصد اسکور کر کے سکول کی قدر میں اضافہ کیا۔ میڈیا انچارج سمن کمار چودھری نے بتایا کہ یہ کام ان طلبہ کو عزت دینے کے لیے کیا گیا ہے جنہوں نے میٹرک اور انٹر میں بہتر کارکردگی کا مظاہرہ کیا۔ اس سے طلباء کے حوصلے بھی بلند ہوتے ہیں اور دوسرے طلبہ بھی متاثر ہوتے ہیں۔ ان میں بہتر کام کرنے کی خواہش بھی ہے۔

متعلقہ خبریں۔