برٹنی سپیئرز نے بوائے فرینڈ سیم اصغری سے منگنی کی ، دونوں کے درمیان عمر کا 12 سال کا فرق ہے۔

27

امریکی پاپ گلوکارہ برٹنی سپیئرز کے مداحوں کے لیے ایک اچھی خبر سامنے آئی ہے۔ برٹنی نے بوائے فرینڈ سیم اصغری سے منگنی کرلی برٹنی اور سیم طویل عرصے سے ایک دوسرے کے ساتھ تعلقات میں تھے اور اب دونوں نے منگنی کر لی ہے۔

برٹنی نے ویڈیو شیئر کی۔
یہ اچھی خبر برٹنی نے اپنے مداحوں کے ساتھ ایک ویڈیو کے ذریعے شیئر کی ہے۔ برٹنی نے ایک ویڈیو شیئر کی ہے ، جس میں وہ سیم کے ساتھ نظر آرہی ہیں۔ اس کے ساتھ ہی ویڈیو میں برٹنی منگنی کی انگوٹھی دکھاتے ہوئے نظر آرہی ہیں۔ اس کے ساتھ ، اس نے کیپشن میں لکھا ہے ، ‘میں اس پر یقین نہیں کر سکتا۔’ ویڈیو میں برٹنی اور سیم بھی چومتے ہوئے نظر آرہے ہیں۔

12 سال کی عمر کا فرق۔
ہم آپ کو بتاتے ہیں کہ برٹنی اور سیم کے درمیان عمر کا 12 سال کا فرق ہے۔ جبکہ برٹنی کی عمر 39 سال ہے ، سیم کی عمر 27 سال ہے۔ میڈیا رپورٹس کے مطابق سیم اور برٹنی کی ملاقات 2016 میں میوزک ویڈیو ‘سلمبر پارٹی’ کے سیٹ پر ہوئی تھی۔

مشہور شخصیات اور ستارے مبارکباد دے رہے ہیں۔
برٹنی سپیئرز کی انسٹاگرام پوسٹ سوشل میڈیا پر تیزی سے وائرل ہو رہی ہے۔ جہاں ایک طرف شائقین جوڑے کو بہت بہت مبارکباد دے رہے ہیں وہیں دوسری طرف ستارے بھی ان دونوں کو مبارکباد دے رہے ہیں۔ برٹنی اور سیم کی ویڈیو پر شائقین دل شکستہ ہیں اور وہ کمنٹ سیکشن میں اپنی محبت کا اظہار کر رہے ہیں۔