بائیڈن کے عام لوگوں کی تعداد میں کمی کیشن ٹیم کا اعلان

50

 

امریکہ کے نامنتخب صدر جو بائیڈن اور نامعلوم صدر کاملا ہیرو کی کمی کیشن ٹیم میں شامل ہیں سبھی لکھاریوں

وائٹ ہاؤسز کمیونی کیشن ڈائریکٹر کی کیٹ بیڈفیلڈ کا انتخاب کیا ہوا ہے۔ وہ جو بائیڈن اور کاملا ہیرس کی انتخابی مہم میں کمی کیشن ڈائریکٹر کی صورتحال سے بھی خدمات انجام دے رہی ہیں۔

اس سے پہلے وہ سابق صدر براک اوباما کے دور میں غائب تھے جو بائیڈن کے ساتھ کام کرنے کا تجربہ بھی رکھتے تھے۔

مہاجرین کی خصوصی طور پر آواز بلند کرنے والی تنظیم ‘امریکہ وائس’ کی بات بٹور ڈپٹی ڈائریکٹر خدمات انجام دینی والی ہلی ٹبر کو کیٹ بیڈنگ فیلڈ کا نامعلوم نامزد کیا ہوا ہے۔

کیٹ بیڈفیلڈ نے ایک صدر کو بتایا کہ جوبائیڈن کی ٹیم میں بٹور وائٹ ہاؤس کی کمی کیشن ڈائریکٹر خدمات انجام دے رہی ہیں۔

بائیڈن کے ٹرانسپورٹ اقتدار کے دفتر سے جاری ایک پریس ریلیز کی نسبت نامی صدر کا کہنا ہے کہ امریکی شہری براہ راست رابطے میں رہائش پذیر ہیں اور انہیں صحیح معلومات فراہم کرنا صدر کی ایک اہم ذمہ داری ہے اور اس کی ٹیم وائٹ ہاؤس اور امریکی شہری ہیں۔ رابطے میں جگہ کی ذمہ داری بہتر کارکردگی کا مظاہرہ کرتے ہیں.

امریکہ کے نامنتخب صدر اور نامعلوم صدر کی کمی کیشن ٹیم میں شامل تمام لوگ تجربہ کار ہیں۔

ہاؤس اسپیکر نینی پیلوسی کی کمیونی کیشن ڈائریکٹر ایشلے ایٹنی کو کاملا ہیرس کمی کمی ڈائریکٹر نامزد۔

سیمون سینڈرز نامائب صدر کاملا ہیریس کی سینئر مشیر اور مرکزی ترجمان کی صورتحال سے کام لیں۔ اس سے پہلے اس نے ڈیموکریٹک پارٹی کے انتخابی ناموں کی دوڑ میں شامل سینیٹر برنی سینڈر کے انتخابی مہم میں ان کی چک شامل کی تھی

جین ساکی کا انتخاب وائٹ ہاؤسز پریس سیکریٹری کیا ہے؟ وہ براک اوباما کی دیر

امریکہ میں نقل و حمل سے متعلقہ ہفتہ کے روز بائیڈن کی باضابطہ طور پر کامیابی تسلیم کی تھی جس کے بعد نامنتخب صدر نے باقاعدہ طور پر ہر ٹرینسیشن کا عمل شروع کیا تھا۔

وزیر خارجہ ، وزیر تجارت اور قومی سلامتی کی ٹیموں کے نام ظاہر ہونے والے

اینٹنی بلنک کو وزیر خارجہ ، الحاندرو مایورکاس کو وزیر داخلہ ، جیوک سولیون کوکیر قومی قومی سلامتی اور ایورل ہینز کو نیشنل انٹلی جنس کا ڈائریکٹر نامزد کیا گیا ہے۔