ایک ریاست سے دوسری ریاست جانے پر کوئی پابندی نہیں ہوگی

40

مرکزی وزارت داخلہ نے ہفتے کے روز انلاک 4 سے متعلق رہنما خطوط جاری کیں۔ حکومت نے 7 ستمبر سے میٹرو کو شرائط کے ساتھ چلانے کی منظوری دے دی ہے۔ تاہم ، اسکول اور کالج 30 ستمبر تک بند رہیں گے۔

انلاک -4 کے رہنما خطوط میں کہا گیا ہے کہ میٹرو سروس مرکزی وزارت داخلہ کے مشورے سے وزارت ہاؤسنگ اینڈ اربن ڈویلپمنٹ کے ذریعے شروع ہوگی۔ وزارت شہری ترقی اس سلسلے میں جلد ہی ایک ایس او پی جاری کرے گی۔ اسکول کالج کو 30 ستمبر تک بند رہنے کو کہا گیا ہے۔ تاہم ، اگر نویں یا بارہویں کے بچے اپنے استاد سے کچھ پوچھنا چاہتے ہیں تو وہ اسکول جاسکتے ہیں۔ اس کی اجازت صرف کنٹینر زون سے باہر والدین یا سرپرست کی تحریری رضامندی کے ساتھ ہوگی۔

1- کسی بھی ریاست میں نقل و حرکت نہیں
ریاست کے اندر اور ایک ریاست سے دوسری ریاست میں داخل ہونے پر کوئی پابندی نہیں ہوگی۔ یہاں تک کہ کسی کو بھی ملک میں کہیں بھی جانے کے لئے علیحدہ اجازت حاصل کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔
2- ریاستیں بغیر اجازت لاک ڈاؤن نہیں کرسکیں گی
ریاستیں مرکز کی اجازت کے بغیر کہیں بھی لاک ڈاؤن نافذ نہیں کرسکیں گی۔ انہیں اس کے لئے اجازت لینا ہوگی۔ کنٹینمنٹ زون میں سخت لاک ڈاؤن 30 ستمبر تک جاری رہے گا۔

3- 100 افراد کے ساتھ سیاسی ، مذہبی واقعات
وزارت داخلہ کی جاری کردہ تازہ ترین رہنما خطوط کے مطابق سماجی ، سیاسی اور مذہبی سمیت دیگر واقعات کی اجازت دی گئی ہے۔ تاہم ، 100 سے زائد افراد کو اس میں شرکت کی اجازت نہیں ہوگی۔

4- لیب کے عملی کام کے لئے اعلی تعلیمی اداروں میں اجازت
لیب یا عملی کام کے لئے جہاں ضروری ہو وہاں صرف ریسرچ اسکالرز ، اعلی تعلیمی اداروں میں فنی اور پیشہ ورانہ پروگراموں کے پوسٹ گریجویٹ طلباء کو ہی اجازت ہوگی۔ لیکن یہ اجازت محکمہ ہائر ایجوکیشن کے ذریعہ ریاست میں کوڈ کی حیثیت کا اندازہ کرنے کے بعد وزارت داخلہ کے مشورے پر دیا جائے گا۔

5- انہیں مشروط اجازت مل گئی
– 21 ستمبر سے اوپن ایئر تھیٹر بھی کھلا رہے گا۔ اس وقت کے دوران ، ماسک کا استعمال ، معاشرتی دوری ، تھرمل اسکریننگ اور سینیٹیائیزر لازمی ہوں گے۔
– ریاستیں اور یونین علاقہ جات 50 فیصد تک تدریسی اور غیر تدریسی عملے کو اسکولوں کو آن لائن کلاسوں ، ٹیلی کونسلنگ اور دیگر متعلقہ کاموں کے لئے کال کرنے کی اجازت دے سکتے ہیں۔

6- ان سرگرمیوں کی اجازت نہیں ہے
سنیما ہال ، سوئمنگ پول ، تفریحی پارکس ، تھیٹر (اوپن ایئر تھیٹر کے علاوہ) اور ایسی جگہوں پر سرگرمیاں محدود رہیں گی۔

7- بچوں اور بوڑھوں کو گھروں میں رہنے کا مشورہ
پہلے کی طرح ، 65 سال سے زیادہ عمر کے افراد اور 10 سال سے کم عمر کے بچے ، حاملہ خواتین اور دیگر مہلک بیماریوں میں مبتلا افراد کو ، اگر ضروری نہ ہو تو انہیں باہر جانے کا مشورہ دیا گیا ہے۔