انڈین جرنلسٹس ایسوسی ایشن کے ذریعہ پریس بلڈنگ کے لئے ایم ایل اے کو میمورنڈم جمع کرایا گیا

42

ایم ایل اے نے عمارت کی تعمیر کے لئے 3 لاکھ 51 ہزار روپے دینے کا اعلان کیا۔
سدھارتھ نگر ، اتر پردیش اے آر سرسیاوی انڈین جرنلسٹس ایسوسی ایشن ڈسٹرکٹ اور تحصیل یونٹ کے عہدیداروں نے تنظیم کے اعلی عہدیداروں کی موجودگی میں ڈمری گنج کے ایم ایل اے راگھویندر پرتاپ سنگھ کو پریس عمارت کی تعمیر کے لئے ایک یادداشت پیش کی۔ جس پر ایم ایل اے نے اپنے فنڈ سے تین لاکھ 51 ہزار روپے دینے کا اعلان کیا۔ جس پر صحافیوں نے ایم ایل اے کا شکریہ ادا کیا اور ایم ایل اے کے ترقیاتی کاموں کی تعریف کی۔
ریاستی جرنلسٹ ہاشم رضوی اور انڈین جرنلسٹس ایسوسی ایشن پورونچل کے ضلعی صدر کرشنا پرتاپ سنگھ کی سربراہی میں تحصیل صدر راجیش یادو اور سرپرست وکرنت سریواستو سمیت متعدد عہدیداروں نے شاہ پور میں ڈوماری گنج ایم ایل اے کے دفتر کا دورہ کیا اور پریس عمارت کی تعمیر کے لئے ایک یادداشت پیش کی۔ اس کو سنجیدگی سے لیتے ہوئے ، ایم ایل اے راگھویندر پرتاپ سنگھ نے دوماری گنج میں صحافیوں کے لئے پریس بلڈنگ کی تعمیر کے لئے ایس ڈی ایم سے اراضی فراہم کرنے اور اپنے فنڈ سے 1 351000 دینے کا اعلان کیا۔ ایم ایل اے نے کہا کہ صحافی انتظامیہ کی کامیابیوں اور ترقیاتی کاموں کی فراہمی کے لئے معاشرے کے سامنے کام کرتا ہے ، نیز نیوز رپورٹ کے چوتھے کالم کو شائع کرکے متاثرہ کو انصاف فراہم کرنے کی ذمہ داری بھی ادا کرتا ہے۔ ایسی صورتحال میں صحافیوں کا کام قابل تحسین ہے ۔انہوں نے صحافیوں سے نڈر ہونے اور منصفانہ خبریں شائع کرنے کا مطالبہ کیا۔
اس دوران ہاشم رضوی ، کرشنا پرتاپ سنگھ ، جی کے ایچ کدیر ، پُرشوتھم دبی ، وجے یادو ، مہندی رضوی ، بھوپندر سنگھ ، عزیز انصاری ، شیام سندر شکلا ، بھوپندر سنگھ ، اسماعیل ، دیوانند پاٹھک ، اوم پرکاش مشرا ، وغیرہ بہت سارے صحافی موجود تھے۔