انڈین جرنلسٹس ایسوسی ایشن صحافیوں کے مفادات کے لئے ہمیشہ تیار ہے

47

انجمن کے ذریعہ شہر اور دیہی علاقوں کے صحافیوں کو مستحکم کریں گے – اجے ڈکشٹ
انڈین جرنلسٹس ایسوسی ایشن میں شامل ہونے پر فخر محسوس کررہے ہیں- پرمود جھا
مین پوری نگر کے کچہری روڈ پر واقع دفتر میں انڈین جرنلسٹس ایسوسی ایشن کے عہدیداروں کا ایک اجلاس ہوا ، تنظیم کو مضبوط بنانے کے بارے میں زیر غور اجلاس میں عہدیداروں نے اس بات پر زور دیا کہ تنظیم عروج پر پہنچ گئی۔

مغربی اتر پردیش کے ریاستی سکریٹری ، ثاقب انور چشتی کی سربراہی میں ، کچہری روڈ ، مین پوری نگر میں یونین بینک کے سامنے ، انڈین جرنلسٹس ایسوسی ایشن کے دفتر میں ایک ہفتہ وار اجلاس ہوا۔ اجلاس میں تنظیم کو مستحکم کرنے پر زور دیا گیا ۔اس موقع پر تنظیم کے ضلعی صدر اجے ڈکشت نے کہا کہ انڈین جرنلسٹ ایسوسی ایشن کے تمام عہدیدار تنظیم کو مضبوط بنانے کے لئے ہر ممکن کوشش کریں گے۔ اس تنظیم کو ضلع کے مختلف شہروں میں بھی لایا جانا چاہئے تاکہ ہمارے شہروں کے صحافی بھی اس تنظیم میں شامل ہوسکیں۔ صحافیوں کے مسائل حل ہوسکیں ، اور یہ انتظامیہ اور انتظامیہ کو اپنا ذہن پہنچاسکے۔ صحافت کے ابھرتے ہوئے اسٹار آدیش گپتا نے کہا کہ وہ تنظیم کو مضبوط بنانے کے لئے ہر ممکن کوشش کریں گے۔ ہر ممکن حد تک تنظیم کو مستحکم کرنے کے لئے ، وہ تنظیم کو مزید آگے بڑھانے کے لئے جسم اور دماغ کے ساتھ اپنا پورا تعاون فراہم کرے گا۔ وہ صحافیوں کی دلچسپی کے لئے ہمیشہ تیار رہے گا۔ سینئر صحافی پرمود جھا نے کہا کہ انڈین جرنلسٹس ایسوسی ایشن ایک بہت بڑی تنظیم ہے ، اس تنظیم میں شامل ہونے کے بعد مجھے اندازہ ہوا کہ اس طرح کی تنظیم کو بھی شہروں میں لایا جانا چاہئے۔ ہمارے شہروں کے صحافی بھائیوں کو بھی شامل کیا جانا چاہئے ۔ہمارے قصبے کے صحافی اس تنظیم میں شمولیت کے بعد ان کا اعزاز بھی حاصل کیا جائے گا۔ ہم نے دیکھا ہے کہ جب بھی ہمارے شہروں کے صحافی بھائی انتظامی افسران اور پولیس افسران سے ملنے جاتے ہیں تو ان میں سے بیشتر کی توجہ نہیں دی جاتی ہے۔ ہم چاہتے ہیں کہ ہمارے شہر کے صحافی برادران بھی ان کا احترام کریں۔ ہمارے شہر کے صحافی برادران بھی ہمارا حصہ ہیں۔ ہمارے اپنے حصے ہیں ، ہمارے ہاتھ پاؤں ہیں ، ہم قصبے کے صحافی بھائیوں کی وجہ سے گاؤں کا مسئلہ انتظامیہ اور انتظامیہ کے پاس لے جانے کے قابل ہیں۔ قصبے کے صحافی برادران کی بھی بہت بڑی شراکت ہے ۔انہوں نے کہا کہ انڈین جرنلسٹس ایسوسی ایشن کی تنظیم کو مضبوط بنانا چاہئے۔ آنے والے وقت میں ، ہماری تنظیم اعلی تک پہنچ جائے گی۔ جو بھی ہماری تنظیم کا افسر ہے ، پوری خلوص اور ایمانداری کے ساتھ تنظیم کے ساتھ وفادار رہو۔
اس موقع پر صحافی وجے بہادر سنگھ بھڈوریا ، دیپک شرما ، راج موہن ، اتل سکسینہ ، ارون یادو ، انیل شکیہ میڈیا انچارج شری کرشنا سنگھ ، وغیرہ موجود تھے۔