انوپما: وہ کس کے ساتھ رومانس کر رہی ہے سوائے ‘وانراج’ کے ، ‘کاویہ’ کے مداح ویڈیو دیکھ کر حیران رہ گئے

29

چھوٹے سکرین کا مشہور شو ‘انوپما’ ان دنوں زبردست موڑ دیکھ رہا ہے۔ یہی وجہ ہے کہ یہ شو پچھلے کئی ہفتوں سے مسلسل ٹی آر پی کی فہرست میں سرفہرست ہے۔ ساتھ ہی اس شو کی خاص بات یہ ہے کہ اس میں نظر آنے والے ہر کردار کی اپنی الگ فین فالوئنگ ہے۔ اداکارہ مدلسا شرما ، جو شو میں ‘کاویہ’ کے کردار میں نظر آئیں ، ان کے سوشل اکاؤنٹ پر بھی مضبوط پیروکار ہیں۔ یہی وجہ ہے کہ وہ ہر روز اپنے اکاؤنٹ پر دلچسپ پوسٹس شیئر کرتی نظر آتی ہیں۔ اسی وقت ، حال ہی میں ان کی ایک پوسٹ میں ، شائقین نے کچھ ایسا دیکھا جس نے سب کو حیران کردیا۔

ویڈیو جو وائرل ہو گئی

دراصل ، مدلسا شرما نے اپنے انسٹاگرام اکاؤنٹ پر ایک ویڈیو شیئر کی ہے ، جو انوپما کے سیٹ پر لی گئی دکھائی دیتی ہے۔ اس ویڈیو میں مدلسا رادھا کرشنا کے ساتھ رومانوی ڈانس کرتی نظر آرہی ہیں لیکن اس کا اسکرین شوہر ‘واناراج’ نہیں ہے … بلکہ کوئی اور ہے۔ یہ شائقین کی حیرت کی وجہ ہے۔ ویڈیو میں نظر آنے والا شخص اداکار پارس کلنوت ہے ، جو ‘ثمر’ کا کردار ادا کر رہا ہے۔ جو شو میں ‘کاویہ’ کے داماد کا کردار ادا کر رہا ہے۔ وائرل ہونے والی یہ ویڈیو یہاں دیکھیں-

‘خوبصورت ترین کرشنا’

اس ویڈیو کو شیئر کرتے ہوئے مدالسا نے کیپشن میں لکھا – ‘سب سے خوبصورت کرشنا کے ساتھ’۔ اس کے ساتھ ہی مداحوں نے ان دونوں کے تعلقات کو بہت پسند کیا ہے۔ ہم آپ کو بتاتے ہیں کہ مدلسہ کو پہلے بھی پارس کے ساتھ کئی تصاویر اور ویڈیوز شیئر کرتے دیکھا گیا ہے۔ اس نے انٹرویوز میں یہ بھی بتایا ہے کہ شو میں نظر آنے والے تقریبا actor ہر اداکار کے ساتھ اس کی بہت اچھی دوستی ہے۔